ارائه ۹۷ هزار خدمت به زائران اربعین توسط هلال احمر خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند- مسئول پایگاه درمانی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در کاظمین گفتدر اربعین ۹۷ هزار و ۶۵۴ خدمت پزشکی و پیراپزشکی در درمانگاه‌های هلال احمر در شهر کاظمین به زائران اربعین ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رضا لطیفی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اربعین امسال مانند سال گذشته دو درمانگاه در شارع صاحب الزمان (عج) و شارع امام علی (ع) کاظمین توسط این جمعیت مستقر شده و به زائران اربعین خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

مسئول بهداشت و درمان کاظمین در عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی افزود: انجام ۷۹۱ مورد تست قند خون، ۲۰۲ مورد نوار قلب، هزار و ۶۷۴ مورد سرم تراپی، مراجعه ۸ هزار و ۳۷۸ مورد گرمازدگی و انجام ۷ هزار و ۲۸۶ مورد تزریقات از جمله خدمات ارائه شده در زمینه پیراپزشکی بوده است.

مسئول بهداشت و درمان کاظمین در عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی از ویزیت ۳۲ هزار و ۶۹۵ بیمار در درمانگاه‌های مستقر شهر کاظمین خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵ هزار و ۳۶۰ نفر از پزشک عمومی و ۵ هزار و ۱۹۳ نفر هم در بخش داخلی خدمت گرفته‌اند.

لطیفی یادآور شد: ۱۰۰ پزشک، پرستار و کادر درمان از خراسان جنوبی در قالب تیم‌های هلال احمر به صورت هوایی و زمینی از ۲۲ مردادماه اعزام شدند و کار خدمات رسانی آنها از ۲۵ مردادماه در کاظمین آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: اربعین امسال برای دومین سال مدیریت درمانگاه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در شهر کاظمین برعهده جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی قرار گرفته است و آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائران وجود دارد.

لطیفی گفت: همچنین بیش از ۳۵۰ نفر از خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن، دارو و پانسمان از این خدمات بهره برده‌اند.

مسئول بهداشت و درمان کاظمین در عملیات بهداشتی درمانی اربعین حسینی یادآور شد: تعداد ۱۵ انتقالی توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مستقر در کاظمین انجام شده که ۴ انتقالی به مرز و مابقی در داخل شهر کاظمین به بیمارستان بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ