درویش: شیطنت برخی باشگاه‌ها جذب قلی‌زاده را منتفی کرد

اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود علاقه علی قلی‌زاده برای حضور در تیم ما، اما شیطنت برخی باشگاه‌ها باعث شد که جذب او منتفی شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری مجمع این باشگاه گفت: نخستین جلسه مجمع با حضور سهامداران اصلی و بانک‌ها به عنوان سهامداران عمده و اشخاص حقیقی پیرامون انتخاب اعضای هیئت مدیره برگزار شد. هر یک از این بانک‌ها، افراد حقوقی را انتخاب کردند و بنا است ظرف 15 روز آینده افراد حقیقی را هم معرفی کنند. ضمن اینکه اصلاحاتی در اساسنامه انجام و در جلسه مجمع دوم تصویب شد و با نظر مثبت اعضا، آن اصلاحات انجام می‌شود.

وی درباره  ناراحتی هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه و همچنین منتفی شدن حضور قلی‌زاده عنوان کرد: همگان متوجه شدند که در 10 روز گذشته از طرف باشگاه قلی‌زاده به ما اعلام شد که آماده انتقال این بازیکن هستیم و پس از اینکه برای برگزاری جلسه نهایی اعلام آمادگی کردیم، آنها گفتند بعد از برگزاری یک بازی‌مان این انتقال مشکلی ندارد ولی به‌یکباره معلوم نیست به چه دلیلی این انتقال منتفی شد. شیطنت‌هایی از جانب چند باشگاه داخلی انجام شده و پیشنهادات عجیب و غریبی برای این بازیکن فرستاده بودند‌ که باعث شد روحیه قلی‌زاده خیلی خراب شود. او شب گذشته در تماس با من گفت بارها علاقه‌مندی خود را اعلام کرده‌ام. ما همه مراحل را هم گذرانده بودیم ولی نمی‌دانم ناگهان چرا اینگونه شد‌. در آخر هم  شب گذشته باشگاه لهستانی اعلام کرد که ‌قصد انتقال این بازیکن را ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بازیکنی جایگزین قلی‌زاده برای جذب می‌شود؟ خاطرنشان کرد: ‌فقط می‌توانیم یک بازیکن دیگر را جذب کنیم چون در لیست ما فقط جای یک بازیکن خالی است. گاریدو یکی، دو تا بازیکن ایرانی معرفی کرد، همچنین 2 بازیکن خارجی هم مدنظر دارد که از بین آنها یک نفر را ظرف چند روز آینده جذب می‌کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که موافق افزایش 800 هزار دلاری سقف بودجه باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان خواهد بود؟ تصریح کرد: من در چند رسانه خواندم که گفته بودند پرسپولیس با افزایش سقف بودجه مخالف است. با این مدل افزایش بودجه که هفته دوم را گذرانده‌ایم و الان می‌گویند موافق هستید بودجه‌تان اضافه شود مخالف هستیم. 2 ماه قبل که به ما سقف بودجه را اعلام کردند و گفتند یک ریال بیشتر هزینه کردن، منجر به جرائم بسیار حساس نقدی و امتیازی می‌شود، تمکین کردیم. اگر آن روز به ما می‌گفتند سقف بودجه 50 یا 60 میلیارد بیشتر است، هیچ کدام از بازیکنان‌مان را از دست نمی‌دادیم، چون می‌خواستیم به قانون احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: احترام به قانون فقط یک واژه است. افراد دیگر به شکل دیگری از آن بهره‌برداری می‌کنند. گفتیم به این مدل افزایش بودجه معترض هستیم، چگونه ممکن است پس از گذشت هفته دوم، تازه اعلام کنند که موافق هستید 200 میلیارد تومان به یودجه‌تان اضافه شود؟! این یک مطلب خیلی غیرکارشناسی است که مشخص می‌کند پشتش چیزهای دیگری است. اگر قرار بود این درآمد حاصل از ورود به لیگ نخبگان جزو سقف بودجه باشد، باید همان روز اول صدور بخشنامه اعلام می‌کردند و همه ابعاد در آن دستورالعمل اضافه می‌شد. همه چیز ما باید شبیه هم باشد. 2 روز قبل اعلام کردند مبلغ ورودی لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان به تیم‌ها تعلق می‌گیرد. این مبلغ برای پرسپولیس و استقلال که در لیگ نخبگان هستند 800 هزار دلار و برای تیم‌های دیگر که در لیگ قهرمانان هستند 300 هزار دلار است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلال، تراکتور و سپاهان به راحتی بازیکنان موردنظرشان را جذب می‌کنند ولی پرسپولیس با مشکلاتی مواجه است، یادآور شد: فکر می‌کردیم که قید دستورالعمل سقف بودجه همگانی است و نمی‌دانستیم این موضوع هم مانند کارهای دیگرمان است و فقط گفته می‌شود و عمل نمی‌شود. سازمان‌های نظارتی زحمات زیادی کشیدند و دیدیم که چند بازیکن از تیم‌های دیگر را به دلایل مختلف از لیست خارج شدند. نکته‌ای که باید بگویم این است که در هر پست 2 بازیکن باکفایت داریم و آنچنان که صحبت می‌شود نیست. یک مقدار جو دلالی است که علیه پرسپولیس وجود دارد چون آنها از کنار تیم ما امتیازی کسب نکردند.

درویش در خصوص تقابل پرسپولیس با شاگردان یحیی گل‌محمدی خاطرنشان کرد: همه بازی‌های ما حساس هستند. آقای گل‌محمدی سال‌ها زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و به او خسته‌نباشید می‌گوییم. بازی با فولاد ما هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و می‌خواهیم اولین 3 امتیازمان را بگیریم.

وی در پایان درباره میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان گفت: 9 مهر اولین بازی ما در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ