سردرگمی معلولان در ۲ وزارتخانه رفاه و کشور

اقتصاد ایران: در حالی امروز زمان ارائه مدارک از سوی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی معلولان به وزارت کشور به اتمام می‌رسد که وزارت رفاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که که مشمولان مدارک خود را در بازه زمانی هفتم تا ۲۱ شهریورماه به اداره کل رفاه هر استان تحویل بدهند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بیست و نهم مردادماه سال جاری اداره کل سرمایه انسانی وزارت کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از داوطلبان معرفی شده در نخستین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان خواست جهت ارائه و بررسی مدرک به وزارت کشور مراجعه کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود که داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از مورخ 1403/6/5  لغایت 1403/6/7 از ساعت08:00 لغایت 12:00 با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز این وزارتخانه شخصاً به آدرس تهران، میدان جهاد، ساختمان اصلی وزارت کشور، طبقه سوم، اتاق شماره 3 مراجعه کرده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت کنند؛ همچنین عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی نیز تلقی می‌شود.

در ادامه خبرگزاری تسنیم در دو گزارش خبری با عنوان‌های "شرط عجیب وزارت‌کشور برای قبولی‌های آزمون استخدامی‌ معلولان" و "اصرار وزارت کشور بر شرط عجیب برای آزمون استخدامی‌ معلولان" نسبت به رویه درنظر گرفته شده از سوی وزارت کشور با توجه به شرایط جسمی معلولان پرداخت و در ادامه نیز به مسئولان مربوطه پیشنهاد داد که شرایط بهتری را برای دریافت مدارک از سوی معلولان پذیرفته شده فراهم کنند.

به گزارش تسنیم، وزارت رفاه در اطلاعیه‌ای در روز گذشته درباره نحوه دریافت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی معلولان اعلام کرد که داوطلبان موظفند جهت ارائه و بررسی مدارک خود از چهارشنبه (هفتم شهریور تا چهارشنبه 21 شهریور از ساعت 8 صبح  تا 13 ) با به همراه داشتن مدارک لازم شخصاً به آدرس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه مراجعه کرده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت کنند. در این اطلاعیه تاکید شده است که عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر اعلام شده، به منزله انصراف از سایر مراحل استخدامی تلقی می‌شود.

نکته جالب در دو اطلاعیه اعلام شده از سوی اداره کل سرمایه انسانی وزارت کشور و وزارت رفاه این است که هر دو درخواست ارائه مدارک به یک شکل داشته‌اند و اصرار بر مراجعه حضوری جهت ارائه مدارک چه در پایتخت و چه در استان مربوطه داشته‌اند و سؤال و پرسشی که مطرح می‌شود که این است که آیا افراد مشمول (معلولان پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلولان) همچنان موظفند هستند مدارک را شخصاً به وزارت کشور ارائه کنند یا به اداره کل رفاه استان مربوط؟

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ