رویداد «روایت مادران مقاومت» در آذربایجان شرقی برگزار می شود

اقتصاد ایران: تبریز- رویداد «روایت مادران مقاومت» با محوریت پاسداشت مقاومت مادران صبورغزه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و با حضور هیئات بانوان، مبلغات و فعالان فرهنگی در استان برگزارمیشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: «روایت مادران مقاومت» تلاش می‌کند تا بخشی از خلاء روایت‌هایی از جنس مقاومت بانوان فلسطینی را رفع کند و در سه قالب رسانه‌ای، سخنرانی و نمایشگاهی در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

ربیعی فر خاطر نشان کرد: این رویداد سیر تاریخی حضور کنشگرانه زنانی را روایت می‌کند که در برهه‌های مختلف تاریخی از فاطمه بنت حسن (ع) تا هنا دی دختر فلسطینی نقش آفرین کرده اند و تا کنون در شهرستان‌های مراغه، ملکان، اسکو، سهند و سراب برگزار شده و تا ۱۵ شهریور در سایر شهرهای آذربایجان شرقی از جمله تبریز نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز نیز ار برگزاری این رویداد در تبریز خبر داد و گفت: رویداد «روایت مادران مقاومت» به پاس مقاومت جانانه مردم شریف فلسطین بویژه مادران صبورغزه ۱۰ صبح پنج شنبه هشتم شهریور با حضور هیئات بانوان، مبلغات و فعالان فرهنگی درسالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مظفر رجب زاده با اشاره به خواهر خوانده گی تبریز با غزه افزود: ما باید در حمایت از جبهه مقاومت با عزمی راسخ تلاش کنیم چرا که امروز برهه‌ای استثنایی برای دفاع از مظلوم است و چهره شوم و پلید رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش نمایان شده و چهره دروغین و بزک شده غرب برای دفاع از حقوق بشر برای همه آشکار شده است.

وی تصریح کرد: مساله غزه هم اکنون نه تنها یک بحث مقاومت و بحث اسلامی است، بلکه یک مساله حقوق بشری تبدیل شده است و به تعبیر مقام معظم رهبری، غزه عرصه رسوایی آمریکا، رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر است و مقاومت مردم مظلوم و بی دفاع غزه در برابر رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی منجر به شماره افتادن نفس جبهه کفر شده و به امید خدا به زودی باید منتظر آن ضربه نهایی لشکریان خدا بر پیکر جریان کفر باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ