۵۳ کلاس درس به سرانه آموزشی گیلان اضافه شده است

اقتصاد ایران: لنگرود- استاندار گیلان گفت: ۵۳ کلاس درس با صرف اعتبار یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته به سرانه آموزشی گیلان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح دبستان دخترانه شهید جمهور در شهر لنگرود با بیان اینکه مسؤولان باید همواره برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند، اظهار کرد: یاد خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع، حرم، امنیت، سلامت و شهدای خدمت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر و شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را گرامی می‌داریم.

وی با تأکید بر لزوم توجه به استفاده از نمایندگان مجلس شورای و به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در تلاشیم با کمک مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی مدارس بیشتری را در استان احداث کنیم زیرا هرچه سرانه فضای آموزشی را در کشور گسترش دهیم به پرورش انسان‌های وارسته کمک خواهد کرد.

استاندار گیلان با اشاره به برنامه دولت چهاردهم در اجرایی کردن برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بیان کرد: شعار دولت چهاردهم یعنی وفاق ملی را باید به فال نیک بگیریم زیرا نقشه راه و اهداف کشور مشخص است و بر اساس شایسته سالاری باید تمامی برنامه‌ها را اجرایی کرد.

عباسی یکی دیگر از اهداف دولت وفاق ملی را به مانند دولت شهید جمهور، مهار تورم دانست و افزود: اولویت مهار و کنترل تورم، رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال است و ما هم به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر جایگاهی برای پیشبرد اهداف کشور گام بر می‌داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۶۰ پروژه عمرانی از مصوبات سفر دور نخست رئیس جمهور شهید در گیلان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در طول سه سال گذشته ۶ هزار و ۹۳۶ پروژه عمرانی به ارزش ۳۷ هزار و ۶۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به شهر رضوانشهر در حوزه‌های مختلف بوده است.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از اقدامات نوسازی مدارس در حوزه توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان افزود: از دهه فجر سال گذشته تا به امروز ۷ واحد آموزشی شامل ۵۳ کلاس درس و با اعتبار یک‌هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تحویل استان داده شده است.

عباسی با بیان اینکه در طول سه سال گذشته همواره سعی کردیم تا ناترازی برق در استان را کاهش دهیم گفت: در هفته دولت سال جاری هشت پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر سه هزار ۷۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ