۲۸پروژه با ۱۳۳۵ میلیارد تومان اعتبار در ری به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: ری- فرماندار ویژه ری با تأکید بر لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: همزمان با ایام هفته دولت ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۱۳۳۵ میلیارد تومان اعتبار در سطح ری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی شهرستان ری جهت افتتاح و بهره برداری از ۲۸ طرح مختلف عمرانی و اقتصادی و نیز برگزاری آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

باب الحوائجی در ارتباط با این موضوع با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر منطقه، گفت: شهرستان ری بدلیل دارا بودن منابع و امکانات بسیار خوب، موقعیت جغرافیایی مناسب و حضور نیروهای متخصص و فعال بومی همواره یکی از پایه‌های اصلی رشد و توسعه در سطح استان تهران بوده و مردم شریف قبله تهران از ابتدای انقلاب در مقاطع زمانی مختلف دِین خود را به کشور و نظام اسلامی ادا کرده اند.

وی افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال‌های اخیر روند رشد و توسعه شهرستان ری در تمامی زمینه‌ها شتاب بیشتری به خود گرفته و اجرای طرح و پروژه‌های مؤثر در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و گردشگری در سطح شهرها و روستاهای تابعه سبب رفع نیازها و جلب رضایت عمومی شهروندان و افزایش چشمگیر فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه در این منطقه گردیده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه ضمن ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات و برنامه‌های اجرا شده و در حال اجرا در طول یکسال گذشته، بیان کرد: سیاست اصلی مجموعه مدیریت شهرستان در یکسال گذشته و در حوزه ساخت و بهره برداری از طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، عدم تعریف پروژه جدید تا حد امکان و تکمیل پروژه‌های سال‌ها بر زمین مانده ای بوده که با خود نارضایتی عمومی شهروندان را همراه داشتند.

وی ادامه داد: در همین راستا اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های مختلف صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربندی شهر قلعه نو و بهسازی و تکمیل محور مواصلاتی کمربندی دوم تهران شامل تکمیل عملیات ساخت پروژه‌های پل فیروزآباد، میدان غنی آباد و تعریض و بهسازی جاده امین آباد که سال‌ها به صورت نیمه تمام رها و موجب بروز مشکلات فراوانی برای اهالی منطقه شده بودند اشاره کرد.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: همچنین طرح‌ها و پروژه‌های متعدد و بسیار خوبی در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه از جمله تکمیل ساخت پروژه بزرگ ورزشی در روستای اسلام آباد نظامی، توسعه و بهسازی محور مواصلاتی موسوم به جاده انرژی در بخش کهریزک، طراحی و ساخت چندین پارک و بوستان محله‌ای، اصلاح و توسعه شبکه‌های برق و آبرسانی، اجرا و تکمیل پروژه‌های پایش تصویری، بهسازی معابر و پروژه‌های متعدد آسفالت ریزی و جدول گذاری خیابان‌ها در شهرها و روستاها اشاره کرد.

باب الحوائجی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان ری نیز در طول یکسال گذشته با همت و تلاش کلیه مسئولین و کارکنان در جهت توسعه شهرستان و رفع نیازهای مردم پروژه‌های بسیار خوبی را در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آبخیزداری و منابع طبیعی، توسعه شبکه‌های برق، گاز و آبرسانی، توسعه و تجهیز مراکز درمانی و جامع سلامت، ساخت و تکمیل طرح‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی، اشتغال زائی و کارآفرینی و پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی طراحی و اجرا کرده اند.

باب الحوائجی تصریح کرد: در همین راستا بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ایام پیش رو از هفته دولت، آئین بهره برداری و افتتاح ۲۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱,۳۳۵ میلیارد تومان و آغاز عملیات عمرانی ۱۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان به صورت هماهنگ در روز پنج شنبه هشتم شهریورماه برگزار و پروژه‌های مذکور در اختیار مردم شریف و قدرشناس قبله تهران قرار خواهد گرفت.

فرماندار ویژه ری افزود: در سال جاری به دلیل تغییراتی که در سامانه هماهنگ پایش و ثبت پروژه‌های در حال اجرا و قابل افتتاح رخ داد تعدادی از پروژه‌های شهرستان ری که قابلیت بهره برداری را دارا می‌باشند در لیست افتتاحیه‌های هفته دولت قرار نگرفت که انشاالله این پروژه‌ها نیز در هفته‌های آتی با حضور مسئولین به تدریج افتتاح و در دسترس شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در اولین دیدار با اعضای محترم هیئت دولت چهاردهم، توجه به موضوع تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و توجه جدی دولتمردان به موضوع تولید داخلی و اشتغال را از انتظارات مهم خود از کارگزاران دولت بیان فرمودند که این امر بیانگر اهمیت بالای مسئله تولید و اشتغال می‌باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: در همین راستا مجموعه مدیریت عالی در شهرستان ری موضوع تولید و اشتغال را در صدر برنامه‌های کاری و سیاست‌های اجرایی شهرستان قرار داده که امیدواریم با لطف خداوند و مدد ائمه اطهار و تلاش کلیه عوامل در آینده‌ای نزدیک در این حوزه شاهد تغییرات و اتفاقات مثبت و اثرگذاری باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ