رونمایی از رقبای پاراتکواندوکاران ایران در پارالمپیک

اقتصاد ایران: مسیر نمایندگان کشورمان در پاراتکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴ در راه کسب مدال طلا مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،جلسه فنی مربیان و قرعه کشی رقابت های تکواندو در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک برگزار شد و 5 نماینده ایران حاضر در این رقابت ها رقبای خود را شناختند .

مسابقات تکواندو در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس از فردا (پنجشنبه هشتم شهریورماه) با حضور 120 پاراتکواندوکار از 42 کشور در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز می‌شود و سه روز به طول خواهد انجامید.

جلسه فنی مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات، عصر روز گذشته برگزار شد و پس از آن با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس فردا در روز نخست این مسابقات، مریم عبدالله‌پور در وزن 47- کیلوگرم دور نخست استراحت داشته و سپس به دیدار برنده مبارزه کامرون و پرو می‌رود. در قسمت بالای این جدول «رومرو کلودیا» از مکزیک، مراکش و گرجستانه پیکار می‌کنند.

زهرا رحیمی در وزن 52- کیلوگرم در مبارزه نخست به دیدار «شائو گیان» از چین می‌رود و در صورت برتری با «ماچادو» از برزیل برای صعود به نیمه‌نهایی پیکار خواهد کرد.

جمعه نهم شهریور در روز دوم، سعید صادقیان‌پور در اولین دیدار به مصاف «سالامون جگیری» از جزایر سلیمان می‌رود و در ادامه با «ناتان تورگواتو» از برزیل دیدار می‌کند. سرگروه تیم ملی کشورمان در صورت پیروزی در این دو مبارزه، به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کند. در سمت جدول صادقیان‌پور، «محمود بوزکه» عنوان‌دار جهان و پارالمپیک توکیو از کشور ترکیه حضور دارد.

تیم کشورمان در روز پایانی مسابقات شنبه دهم شهریور دو نماینده دارد. علیرضا بخت، نفر سوم رده‌بندی در دور نخست استراحت دارد و در ادامه، به دیدار برنده دیدار مرحله نیمه‌نهایی مبارزه نمایندگان مراکش و قزاقستان می‌رود. از قسمت پایین جدول هم نمایندگان ازبکستان، کاستاریکا و آروبا برای صعود به نیمه‌نهایی به مصاف هم می‌روند. «توشمیروف» نماینده ازبکستان صاحب رتبه دوم پارالمپیک است. 

حامد حق‌شناس نفر اول رده‌بندی پارالمپیک، در وزن 80+ کیلوگرم نیز بعد از یک دور استراحت به مصاف برنده مبارزه چین و دومینکن می‌رود. از قسمت پایین جدول هم ترکیه، سنگال و «مت بوش» از انگلیس برای رسیدن به نیمه‌نهایی تلاش می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ