۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد

اقتصاد ایران: بیرجند-معاون اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه ترددشماری خراسان جنوبی ۷ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۳۲۸ تردد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سهرابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شماری خراسان جنوبی ۷ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۳۲۸ تردد بوده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۵ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۵۵ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۱ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۶۷۳ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

وی ادامه داد: مجموع تردد بین استانی بیش از ۱ میلیون و ۱۸۰ هزار خودرو بوده که از این میزان تعداد ۶۰۶ هزار و ۱۹۳ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۲ هزار و ۱۹۸ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

سهرابی اضافه کرد: از مجموع خودروهای وارد شده به استان سهم ۲۰ درصدی از مبدا خراسان رضوی بوده و همچنین ۲۲ درصد از تردد خودروهای مشاهده شده در استان قصد سفر به مقصد خراسان رضوی را داشته‌اند و ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان دهنده آن است که در مرداد ماه تقریباً ۱۰ هزار وسیله نقلیه (معادل ۹ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان) بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف بوده است.

وی بیان کرد: طی این مدت بیش از ۵ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده شده است.

سهرابی با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، یادآور شد: از هم‌وطنان درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت فرمایند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد و قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ