۲۱ پروژه راهداری در دشتی و تنگستان آغاز و افتتاح شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز و افتتاح ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار اولیه ۳۳۵ میلیارد تومان در شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در شهرستان دشتی لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای روستایی عربی- سه راهی عالی حسینی به طول ۱۰ کیلومتر، لاور شرقی- کارخانه سیمان مند به طول پنج کیلومتر، روشنایی میدان بصیرت به سه راهی زائر عباسی، روشنایی پلیس راه تا روستای عربی به طول ۶ کیلومتر و یک شرکت باربری با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیدند.
اخترشناس افزود: همچنین عملیات اجرایی بهسازی قطعه سوم گزدراز- شیخیان به طول ۳ کیلومتر و یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان دشتی آغاز شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری ۹ پروژه راهداری در شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین این پروژه‌ها شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت سه راهی گادویی به عالی حسینی، گادویی به تل سیاه، تعریض و بهسازی محور عالی حسینی، دلوار- علی آباد، انبارک تا قنبری و بهسازی و ترمیم میدان گورکات هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی بهسازی راه‌های روستایی بوالخیر، منصوری، دلوار-محمدعامری- باشی و باشی- بوالخیر آغاز شد.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۱۰۷ پروژه راهداری و حمل و نقلی با اعتبار یک هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان در استان بوشهر آغاز و افتتاح می‌شود که نقش بسزایی در توسعه زیرساخت جاده‌ای و ایمنی کاربران جاده‌ای خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ