دلیل مخالفت «لخ‌پوزنان» با انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس مشخص شد

اقتصاد ایران: وینگر ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان اعلام کرد که به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد و راهی پرسپولیس نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی تلاش بسیاری برای جذب علی قلی زاده وینگر ایرانی تیم فوتبال لخ پوزنان انجام دادند که در نهایت این امر میسر نشد و سه شنبه شب این بازیکن با انتشار متنی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که به کارش در لخ پوزنان ادامه می‌دهد و راهی پرسپولیس نخواهد شد.

دلیل مخالفت تیم فوتبال لخ پوزنان با انتقال به پرسپولیس مشخص شد
متن پیام علی قلی زاده در فضای مجازی

در همین رابطه سایت «transfery» به دلیل عدم جدایی قلی زاده از لخ پوزنان پرداخته است. در متن این مطلب آمده؛ علی قلی‌زاده اخیراً با خروج از تیم لخ پوزنان و پیوستن به باشگاه پرسپولیس مرتبط شده بود. با این حال، این انتقال در نهایت انجام نشد و به نظر می‌رسد که صدرنشین لیگ برتر لهستان مانع این انتقال شده است.

علی قلی‌زاده در تابستان ۲۰۲۳ با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو از تیم رویال شارلوا به لیگ برتر لهستان پیوست. این انتقال تاکنون بزرگترین انتقال در تاریخ لیگ برتر لهستان به شمار می‌رود، بنابراین جای تعجب نیست که با ورود این بازیکن ۲۸ ساله به باشگاه لخ پوزنان، انتظارات زیادی از او می‌رفت. با این حال، فصل اول او موفقیت‌آمیز نبود و عمدتاً مصدومیت بر عملکرد او تأثیر گذاشت.

این بازیکن ایرانی حتی در زمان انتقال به لهستان نیز با مشکلاتی مواجه بود و پس از آن مدت زیادی را صرف بهبودی کرد. زمانی که قادر به بازی شد، عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. در نتیجه شایعاتی مبنی بر تغییر تیم او پیش از فصل جاری مطرح شد. در این میان، باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند به جذب او بود و ظاهراً خود قلی‌زاده نیز تمایل داشت تا راهی این تیم شود.

با این حال، هفته‌های اخیر امیدها را زنده کرد که قلی‌زاده می‌تواند تقویت واقعی برای تیم «نیلز فردریکسن» (سرمربی تیم لخ پوزنان) باشد. به همین دلیل اجازه بازگشت این بازیکن ۲۸ ساله به کشورش داده نشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ