رویکرد ایران در حمایت از مردم فلسطین ادامه دارد

اقتصاد ایران: وزیر امور خارجه گفت: رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت در دولت چهاردهم با قوت ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی و مسؤول روابط عربی و اسلامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی تماس تلفنی با سیدعباس عراقچی، انتخاب ایشان به عنوان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. ایشان همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات آتش بس در غزه، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و تلاش‌های آن رژیم برای تغییر وضعیت در مسجدالاقصی با وزیر امور خارجه کشورمان گفتگو و تبادل نظر کرد.

خلیل الحیه با قدردانی از تلاش‌های وزیر شهید امیرعبداللهیان در حمایت از مقاومت مردم فلسطین تاکید کرد: مردم فلسطین قدردان حمایت‌های دائمی جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های فلسطین و مقاومت آنان در مقابل جنایات صهیونیست‌ها هستند.

عراقچی نیز با تشکر از تماس و تبریک خلیل الحیه، تاکید کرد: رویکرد دولت جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت در دولت چهاردهم با قوت ادامه خواهد یافت.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید نمود که جمهوری اسلامی ایران از هر توافقی برای آتش بس و پایان جنگ در غزه که مورد قبول مردم مقاوم فلسطین و گروههای مقاومت و حماس باشد، حمایت خواهد کرد.

وزیر امور خارجه با تجلیل از ایستادگی یازده ماهه مردم غزه و مبارزان مقاومت در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، ابراز اطمینان کرد که پیروزی نهایی با مردم فلسطین است و جمهوری اسلامی ایران تا پایان در کنار آنها خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ