نماینده مردم ورامین:

دولت برای رفع مشکلات با تمام توان درمیدان باشد

اقتصاد ایران: نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: دولت باید کارآمد، انقلابی، جهادی، مردمی و با تمام قوت در میدان باشد تا مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصادی هر چه زودتر مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، علی خزایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دیدار رئیس جمهور و دولت چهاردهم مبنی بر اینکه «رعایت اولویت‌ها با توجه به منابع و فرصت محدود و کارهای زیاد پیش رو مورد توجه قرار گیرد»، اظهار کرد: دولتمردان باید از همین امروز به حدی کار را جدی بگیرند و برای رفع مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی تلاش کنند که مردم شاهد تأثیر آن باشند و مشکلات کشور به خوبی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم دولت چهاردهم باید رفع مشکلات اقتصادی کشور باشد، گفت: رئیس جمهور بارها بر اجرای قانون برنامه هفتم پیشرفت کشور تاکید کرده که انتظار آن است همه دولتمردان، اجرای دقیق و کامل قانون برنامه هفتم را مورد توجه خود قرار دهند، البته مجلس هم بر اجرای این قانون مهم نظارت خواهد کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توقع ما از دولت آن است که کارآمد، انقلابی، جهادی، مردمی و با تمام قوت و توان در میدان باشد تا مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصادی هر چه زودتر مرتفع شود.

خزایی در ادامه، بیان کرد: رئیس جمهور، وزرا و هر فرد دیگری که سکان دولت چهاردهم را بر عهده گرفته است، به خوبی از مشکلات کشور، فرصت‌ها، تهدیدات و نقاط قوت و ضعف کشور خبر داشتند و مسئولیت‌های مهم و کلان کشور را بر عهده گرفتند؛ بر این اساس، هیچیک از اعضای دولت چهاردهم نباید به دنبال بهانه‌جویی باشند و مشکلات را به دولت‌های قبل منتسب کنند، بلکه باید برنامه‌های اساسی برای برون رفت کشور از مشکلات داشته باشند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی حدود سه سال رئیس جمهور بود که هرگز مشکلات کشور را به دولت‌های قبل از خود منتسب نمی‌کرد و نمی‌گفت رفع این مشکلات به من ارتباطی ندارد، بلکه با کار جهادی و تلاش شبانه روزی به دنبال رفع آن مشکلات بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درس خوبی که همه ما باید از شهید رئیسی بگیریم آن است که برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم و به دنبال نسبت دادن مشکلات به مسئولان قبلی و دیگران نباشیم. اگر فقط به دنبال نسبت دادن مشکلات به مسئولان قبل از خود باشیم، نمی‌توانیم راهکاری برای رفع مشکلات بیاندیشیم.

خزایی متذکر شد: پزشکیان نیز چندین بار تاکید کرده است که با تمام توان برای رفع مشکلات کشور وارد میدان می‌شوند که امیدواریم شاهد رفع مشکلات اساسی کشور به ویژه در زمینه اقتصادی باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ