گاریدو دستور خرید مهاجم برای پرسپولیس داد

اقتصاد ایران: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، اولویت باشگاه را جذب مهاجم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، پرسپولیس دو جای خالی در لیست خود دارد و این در حالی‌ است که دو روز دیگر این تیم بازی سوم خود را نیز در فصل  جدید دنبال خواهد کرد و طی دو بازی ابتدایی به دو امتیاز دست یافته است.
با این‌حال باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم و آنچه که رضا درویش و مالک این باشگاه (کنسرسیوم بانک‌ها و خصوصا بانک شهر) داده بود، برای حضوری قدرتمند در لیگ نخبگان به دنبال جذب دیگر نفرات مدنظر است.

آنها تا این لحظه موفق شدند ضعف تیم در پست دروازه را بعد از جدایی بیرانوند با جذب الکسی گوندوز برطرف کرده و برای دو پست مدافع راست و چپ نیز بعد از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن، انتقال ایوب العملود و میلاد محمدی را نهایی کردند.

با این‌حال برخلاف چیزی که تصور می‌شد و گمانه‌زنی شدیدی که درباره انتقال علی قلی‌زاده شکل گرفته بود، بحث گاریدو بیشتر روی تقویت خط حمله است. پرسپولیس طی دو بازی ابتدایی خود به دو گل دست یافته و این در حالی‌ است که گلزنان این تیم سعید صادقی و ایوب العملود بوده‌اند و هنوز سه مهاجم اصلی تیم (عیسی آل کثیر (160 دقیقه)، علی علیپور (117 دقیقه) و ابوالفضل بابایی (7 دقیقه)) موفق به گشودن دروازه دو رقیب ابتدایی نشده‌اند و اکنون چشم به بازی با فولاد خوزستانی دوخته‌اند که طی دو بازی ابتدایی‌اش موفق به کلین‌شیت شده است.

گاریدو دستور خرید مهاجم برای پرسپولیس داد

برای این موضوع دو بحث مطرح شده است؛ اولی مربوط به نیاز تیم برای تقویت خط حمله با جذب مهاجم است و بعدی نیز بحث ضعف فنی تیم در خط میانی برای ایجاد موقعیت توسط هافبک‌هاست. بازیکنان خط میانی پرسپولیس طبق آنچه که طی دو بازی اخیر این تیم بوده، موفق به ایجاد "موقعیت مناسب" گلزنی برای مهاجم خود نشده‌اند و مسیرهای ارسال پاس طلایی را فراهم نکرده‌اند.

گاریدو که در حال حاضر علی علیپور و عیسی آل‌کثیر را به عنوان مهاجمان اصلی و ابوالفضل بابایی را به عنوان مهاجمی جوان و رزرو در اختیار دارد، سهمیه پنجم خارجی خود را قصد دارد با جذب مهاجمی باکیفیت و دارای معیارهای خود جذب کند. مهاجم باکس با قابلیت سود بردن از تک موقعیت‌ها و سرزنی. باید دید در شرایطی که اکنون چند گزینه اصلی از سوی این مربی به باشگاه معرفی شده‌اند، رضا درویش قادر خواهد بود بعد از انتقال ایوب العملود و الکسی گوندوز، سومین شکار خارجی را نیز به سرانجام برساند تا در کنار گئورگی گولسیانی و اوستون اورونوف مهیای حضوری قدرتمندتر در لیگ برتر و خصوصا آسیا شوند یا خیر. این در حالی است که تنها 6 روز به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا باقی مانده است و در صورتی که گزینه‌های مدنظر گاریدو در لیست تیمی قرار نگیرند، آنها در فیفادی و به عنوان بازیکن آزاد اقدام به مذاکره و جذب مهاجم مدنظر خود خواهند کرد.

گاریدو دستور خرید مهاجم برای پرسپولیس داد

باید دید رضا درویش که در سابقه مدیریتی خود انتقال مهاجمانی مثل یورگن لوکادیا، نبیل باهویی و شرزود تمیروف را دارد، این بار چه اقدامی را صورت خواهد داد. به نظر شما کدام مهاجم خارجی در این مقطع به کار پرسپولیس خواهد آمد و آیا درویش موفق به جذب آن خواهد شد یا خیر؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ