خیرین ۱۱۶ میلیارد تومان به خانواده زندانیان کمک کردند

اقتصاد ایران: سنندج-معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور گفت: به منظور حمایت و کمک به خانواده زندانیان در ۱۱۶ میلیارد تومان از سوی خیرین جمع‌آوری و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ضیایی فرد در آئین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های کردستان اظهار کرد: در حال حاضر ۵۹ هزار خانواده زندانی در کشور تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این امر از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: خیرین در کمک و حمایت از خانواده زندانیان حمایت کرده‌اند و در این راستا طی چهار ماه اول امسال ۱۱۶ میلیارد تومان از خیرین جمع‌آوری و میان آنها توزیع شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور به سایر کمک‌های انجام شده به خانواده زندانیان پرداخت و ادامه داد: توزیع ۱۱۳ هزار بسته مختلف معیشتی شامل جهیزیه و لوازم‌التحریر بین خانواده زندانیان کشور تا پایان تیرماه انجام شده است.

ضیایی ایجاد زمینه اشتغال زندانیان را از اولویت‌ها دانست پ اعلام کرد: باید زمینه ایجاد اشتغال برای زندانیان با همراهی صاحبان مشاغل فراهم شود که این مهم به آگاه‌سازی نیاز دارد.

شهدای خدمت الگوی مسؤولان باشند

رئیس کل دادگستری استان کردستان در آئین تکریم و معارفه مدیر کل زندان‌های استان، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان ایران اسلامی، اظهار کرد: مدیران در نظام جمهوری اسلامی باید با الگو قراردادن شهدای خدمت، رجایی و باهنر و شهید رئیسی بیش از پیش خدمت رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهند.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی افزود: اقدامات حوزه زندان‌ها از آن جهت قابل توجه و تأمل است که در چرخه وظایف اصلی دستگاه قضائی قرار دارد.

وی تصریح کرد: احقاق حق، رسیدگی به تظلمات و حل و فصل دعاوی، برخورد با بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی و احیای حقوق عامه از جمله وظایف مهم دستگاه قضائی است که در این راستا اداره زندان‌ها نقش بسیار مؤثری در تحقق این وظایف را بر عهده دارد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: زندان در دستگاه قضائی به عنوان حلقه آخر فرآیند دادرسی است که در صورت مدیریت صحیح، می‌تواند خروجی و نتیجه ارزشمندی برای جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی از اقدامات مؤثر مدیریت زندان‌های استان در حوزه اشتغال زندانیان، مراقبت‌های پس از خروج زندانیان، رعایت حقوق شهروندی و همچنین اقدامات عمرانی در زندان‌های استان تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، محمد خسروی به عنوان سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان کردستان معرفی و از زحمات مجتبی محمدی تقدیر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ