افتتاح ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان پارس‌آباد در هفته دولت

اقتصاد ایران: پارس آباد - با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و با بیان اینکه امانت مسئولیت باید صرف خدمت به مردم شود، اظهار کرد: مسئولین نظام اسلامی کارگزار و خدمتگزار مردم بوده و با روحیه جهادی باید تلاش مضاعف داشته باشند.

وی گفت: امروز در شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت حاضر شدیم و ۱۵۳ پروژه و طرح‌های اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال افتتاح و در خدمت مردم شهرستان پارس آباد مغان قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: افتتاح ۳ هزار و ۱۰۰ هکتار زهکشی اراضی به طول ۱۲۰ کیلومتر افتتاح طرح ارتقای پست اجیرلو و مرکز فوق تخصصی جراحی جز پروژه‌های افتتاحی پارس آباد به مناسبت هفته دولت بود.

ایجاد اشتغال برای ۳۳۰ نفر با افتتاح طرح‌های گلخانه‌ای در پارس‌آباد

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس فرمایش امامین انقلاب، مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت صادقانه به مردم در سرلوحه کار تمامی مسئولان و کارگزاران قرار دارد.

وی گفت: همزمان با هفته دولت تعداد ۱۵۳ پروژه و طرح اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه با مجموع اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد افتتاح و بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شهرستان پارس آباد به لیست مناطق سبز گازرسانی کشور اضافه شده است، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان پارس آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

جهان بین افزود: تعداد ۱۳ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال برای ۳۳۰ نفر به مناسبت هفته دولت در شهرستان پارس آباد ایجاد اشتغال می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ