پذیرش نزدیک به۶هزار نظامی زخمی صهیونیست دربیمارستان‌های صهیونیستی

اقتصاد ایران: مراکز پزشکی صهیونیستی «الجلیل» و «زیفِ» اذعان کردند که نزدیک به ۶ هزار نظامی صهیونیست به دلیل زخمی‌شدن و بیماری در جریان درگیری با حزب‌الله لبنان در این مراکز درمانی صهیونیستی پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که شمار نظامیانی که به مرکز پزشکی الجلیل در «نهاریا» و بیمارستان «زیف» در صفد برای درمان مراجعه کرده‌اند به ۵۶۵۰ نظامی رسیده است.

این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که این ۵۶۵۰ نظامی صهیونیست از اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون، در پی زخمی‌شدن در جریان حملات حزب‌الله لبنان یا دچارشدن به بیماری‌های گوناگون، به این مراکز درمانی منتقل شده‌اند و این نظامیان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی مشغول فعالیت نظامی بوده‌اند.

همچنین یدیعوت آحارونوت از هراس مدیر این ۲ بیمارستان صهیونیستی از عدم وجود افقی روشن برای پایان جنگ و درگیری در جبهه شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

«سلمان زرقا» مدیر بیمارستان صهیونیستی «زیف» ضمن اعلام پذیرش ۴۵۰ نظامی صهیونیست که در درگیری‌های مرزی با حزب‌الله لبنان زخمی شده‌اند گفت: روزهای نبرد هنوز فرا نرسیده است.

وی افزود: من از حوادث عملیاتی صحبت نمی‌کنم؛ من درباره تیراندازی، اصابت ترکش و اصابت‌های مستقیم صحبت می‌کنم. این تعداد از نظامیان زخمی، عدد بسیار بزرگی است.

مدیر بیمارستان صهیونیستی «زیف» تاکید کرد: «اسرائیل» تنها درگیر جنگ‌های کوتاه‌مدت بوده است، اما این نبرد ۱۱ ماه است که به طول انجامیده است.

وی همچنین خواهان ایجاد تعادل میان درمان حیاتی و آمادگی برای درمان تعداد زیادی از زخمی‌ها شد و افزود: ایجاد تعادل میان این دو موضوع خسته‌کننده و دشوار است به ویژه آنکه نمی‌توان پایانی برای آن‌ها متصور بود.

«مسعد برهوم» رئیس مرکز پزشکی الجلیل در «نهاریا» نیز ضمن تأیید اظهارات زرقا گفت: من پایانی نمی‌بینم. ما هیچ‌کسی را برای ۱۱ ماه باقی‌ماندن زیر زمین آماده نکرده‌ایم. این یک چالش بسیار بسیار بزرگ است.

وی اذعان کرد که مرکز پزشکی الجلیل در نهاریا ۱۷۰۰ نظامی صهیونیست و ۳۵۰۰ نظامی دیگر را که به انواع بیماری دچار شده‌اند پذیرش کرده و همه این نظامیان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی مشغول فعالیت نظامی بوده‌اند.

وی همچنین نسبت به ناتوانی سیستم پزشکی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در درمان زخمی‌ها هشدار داد و اعلام کرد که شماری از زخمی‌ها باید به مناطقی دور از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی منتقل شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ