سامسونگ ۱۰ ماشین لباس‌شویی جدید عرضه کرد

اقتصاد ایران: ماشین لباسشویی‌های جدید سامسونگ با قابلیت‌های هوشمند در ۱۰ مدل برای بازار هند معرفی شدند.

سامسونگ اوایل این ماه از عرضه‌ی ماشین لباسشویی جدیدی در هند خبر داد که متناسب با نیازهای مردم این کشور طراحی شده است. چند روز بعد، این شرکت کره‌ای اعلام کرد که ۱۰ مدل جدید ماشین لباسشویی را در کشور مذکور عرضه خواهد کرد. روز گذشته، سامسونگ ۴ مدل آن‌ها را در وب‌سایت رسمی خود فهرست کرد؛ اما هیچ اطلاعیه‌ای درباره‌ی آن‌ها منتشر نکرد. این شرکت اکنون با صدور بیانیه‌ی مطبوعاتی، ۴ مدل مذکور و نیز ۶ مدل باقی‌مانده را معرفی کرده است.

هر ۱۰ مدل جدید ماشین لباسشویی سامسونگ ظرفیت ۱۲ کیلوگرمی دارند. اگرچه غول فناوری کره‌ای این مدل‌ها را تحت سری Bespoke AI Laundry عرضه می‌کند، نام یا شماره مدل آن‌ها را نمی‌دانیم. علاقه‌مندان برای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ بسته به مدل آن‌ باید ۶۳۰ تا حدود ۱۰۰۰ دلار بپردازند. این محصولات در رنگ‌های مشکی و آبی تیره و خاکستری فروخته می‌شوند.

طبق اعلام سامسونگ، مدل‌های جدید ماشین‌های لباسشویی این شرکت ویژگی‌های زیادی ازجمله Super Speed ،Auto Dispense ،Q-Bubble ،Speed Spray ،Hygiene Steam، در شیشه‌ای مقاوم، شست‌وشوی هوش مصنوعی، کنترل هوش مصنوعی، حالت صرفه‌جویی در انرژی AI ،SmartThings Clothings Care ،SmartThings Home Care و SmartThings Going Out Mode را ارائه می‌کنند. ناگفته نماند که این محصولات با ضمانت ۲۰ ساله به‌دست خریداران می‌رسند.

مقالات مرتبط:
  • بهترین ماشین‌های لباسشویی خارجی در بازار ایران [مرداد ۱۴۰۳]
  • پیشرفته‌ترین ماشین لباس‌شویی تاریخ سامسونگ رونمایی شد

امکان خرید ماشین لباسشویی سامسونگ ازطریق Samsung Finance Plus به‌صورت قسطی وجود دارد. این پلتفرم بدون‌ نیاز به کاغذبازی‌های مرسوم بانکی و فقط در چند دقیقه به مشتریان این شرکت وام می‌دهد. امکان پیش‌سفارش ۴ مدل از این ۱۰ مدل در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند وجود دارد و ۶ مدل باقی‌مانده نیز به‌زودی به فروشگاه این شرکت اضافه خواهند شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ