اعزام ۴۰ دانش آموز زائر اولی از کاشان به مشهد مقدس

اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره آموزش و پرورش کاشان گفت: ۴۰ دانش آموز زائر اولی از طرف اداره آموزش و پرورش کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بخشی موحد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش کاشان تمام اقدامات لازم را برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید انجام داده است.

وی با اشاره به برپایی پویش‌های مختلف در سطح شهرستان کاشان برای دانش آموزان ابراز داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های آموزش و پرورش کاشان توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای بوده است به نحوی که دو هنرستان فنی و حرفه‌ای و یک هنرستان جامع در کاشان کلنگ زنی شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در سطح مدارس کاشان تصریح کرد: بیش از دو هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی هنری سطح شهرستان شرکت کردند که از این بین ۵۰۰ نفر در سطح منطقه و ۷۰ نفر در استان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از دانش آموزان کاشانی در مسابقات فرهنگی و هنری موفق شدند به مسابقات کشوری راه پیدا کنند، گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش کاشان اعزام دانش آموزان زائراولی به مشهد مقدس بود که بر مبنای آن ۴۰ دانش آموز توفیق زیارت حرم امام رضا (ع) نصیب آنها شد.

بخشی موحد با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از دانش آموزان کاشان هم در اجتماع منتظران ظهور با سه دستگاه اتوبوس اعزام شدند، افزود: برای دانش آموزان کاشانی ۳۰۰ اردوی درون شهری و ۱۸۰ اردوی درون استانی و ۱۰۰ اردوی برون استانی هم شرکت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور فعال خیرین کاشانی در بحث مدرسه سازی خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین علاوه بر مدارس، درمانگاه فرهنگیان و خانه معلم هم در حال احداث است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه خیرین در بحث احداث زیرساخت‌های ورزشی هم برای دانش آموزان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این حوزه پروژه‌هایی همانند استخر و زمین چمن مصنوعی توسط خیرین احداث شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در هفته معلم امسال از یک هزار و ۵۰۰ معلم تجلیل شد، تاکید کرد: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد اتفاقات خوبی در بخش آموزش و پرورش شهرستان کاشان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ