اختصاص زمین ۱۰ هکتاری برای احداث ساختمان گمرک کاشان

اقتصاد ایران: کاشان - رییس اداره گمرک کاشان از اختصاص ۱۰ هکتار زمین برای احداث ساختمان گمرک کاشان خبر داد.

امیر ادهمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موقعیت اقتصادی و تجاری و صنعتی شهرستان کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان یکی از قطب‌های صنعتی استان اصفهان است و از این داشتن گمرک با توجه به صادرات محصولات تولیدی در این شهرستان یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه گمرک کاشان در سال ۸۷ شروع به کار کرد، ابراز داشت: در آن سال گمرک فعالیت خود را در یک ساختمان استیجاری در شهرک صنعتی راوند کاشان آغاز کرد.

رئیس گمرک کاشان با اشاره به تنوع محصولات صادراتی از منطقه کاشان به خارج از کشور تصریح کرد: با توجه به این مهم و لزوم بهره مندی گمرک از تأسیسات و زیرساخت‌های مجزا پیگیری ساختمان گمرک در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در شهرک جعفرآباد کاشان برای احداث ساختمان گمرک کاشان اختصاص پیدا کرد، افزود: دیوارکشی و نقشه‌های فنی و ساختمانی انجام شده است.

ادهمی با اشاره به اینکه این مهم پس از ۱۰ سال پیگیری انجام شده است، افزود: این امر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال محقق شد.

وی با اشاره به اینکه این مهم می‌تواند عامل مهمی در تسریع صادرات کالاهای تولید شده در سطح شهرستان به خارج از کشور و واردات کالاهای ضروری انجام شود، تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم گمرک در سال گذشته اختصاص بسته‌های حمایتی به فعالین اقتصادی و صنعتی و تولیدکنندگان بوده است.

رئیس اداره گمرک کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این اداره همکاری کامل را با مواکب منطقه جهت جابجایی کامیون‌ها برای انتقال مواد و اجناس به عراق داشته است، افزود: بر این مبنا ۴۱۰ اظهارنامه برای کامیون‌ها برای حمل و نقل تجهیزات مختلف مصرفی و غیره صادر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ