تخصیص۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های هفته دولت دلیجان

اقتصاد ایران: دلیجان- فرماندار شهرستان دلیجان گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۳۰ طرح این شهرستان در هفته دولت تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای اداری دلیجان با گرامیداشت یاد شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: ارگان‌های اجرایی که از شهریورماه سال گذشته تاکنون، اعتبارات دستگاه خود را جذب نکرده‌اند، پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام دهند همچنین مصوبات میزهای خدمت در روستاها توسط مدیران پیگیری تا منتج به نتیجه شود و رضایت مندی مردم حاصل شود.

وی افزود: برای اجرای حدود ۳۰ طرح هفته دولت رقمی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی، دولتی و خیرین تخصیص یافته و از روز گذشته بهره‌برداری از آنها آغاز شده است.

فرماندار دلیجان تصریح کرد: مردم از برخورد نادرست، بی توجهی و کم توجهی برخی کارکنان دستگاه‌های اجرایی گلایه دارند که انتظار است برخورد کارکنان با ارباب رجوع‌ها سنجیده و اقناع‌کننده بوده و در شأن آنها باشد.

قاسمی ادامه داد: همچنین با توجه به وجود ناترازی در بخش انرژی، به عنوان دستگاه‌های اجرایی باید مروج فرهنگ مصرف بهینه باشیم.

وی با تقدیر از موکب‌داران شهرستان دلیجان در برگزاری آئین پیاده روی اربعین گفت: پنج موکب در مسیر پیاده روی اربعین و در ۶ مسیر نیز برای جاماندگان اربعین برنامه ریزی شده بود و بیش از ۱۵ هزار نفر در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی اظهار کرد: به منظور اغنای متقاضیان مسکن ملی، جلسه‌ای تحت عنوان شورای مسکن شهرستان برگزار خواهد شد تا علل عدم پیشرفت و تحویل پروژه در زمان مقرر و میزان آورده آنها بررسی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ