تمام توان و تجربه مدیران اجرایی باید صرف خدمت به مردم شود

اقتصاد ایران: دلیجان- نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان و تجربه مدیران اجرایی باید صرف خدمت به مردم شود و هیچ‌گونه کم کاری در این راستا پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلالی ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان با گرامیداشت یاد شهدای دولت، اظهار کرد: برگزاری ۲ انتخابات بزرگ بدون هیچ‌گونه تنش در چهار ماه اقدام بزرگی بود که در کشور انجام شد که مایه مباهات است.

وی با اشاره به تشکیل دولت وفاق ملی از سوی رئیس جمهور گفت: به لحاظ ساختاری و قانون اساسی در کشور مشکلی وجود ندارد و ملت همواره پای کار بوده‌اند و چنانچه ارائه خدمات ما آنگونه که باید مورد رضایت مردم نبوده باید از عذرخواهی کنیم.

وجود پروژه‌های استفاده از منابع تجدیدپذیر در محلات و دلیجان

وی با اشاره به همزمانی آغاز به کار دولت چهاردهم و مجلس جدید و آغاز اجرای برنامه هفتم توسعه، افزود: با توجه به این شرایط و آغاز برنامه هفتم توسعه، بهانه‌ای برای کم کاری وجود ندارد و نباید به دنبال مقصر بود، ناترازی در انرژی، سوخت و آب وجود دارد که می‌توان با سرمایه‌گذاری ناترازی انرژی را برطرف کرد اما ناترازی در آب را نمی‌توان با تنها صرف هزینه برطرف کرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود پروژه‌های مناسب استفاده از منابع تجدیدپذیر در سطح محلات و دلیجان و کسری ۱۸ هزار مگاواتی برق در کشور گفت: به منظور تأمین برق نباید تنها به تعمیر نیروگاه‌های حرارتی چشم داشت، برق ادارات و بانک‌ها در حد امکان باید با استفاده از پنل‌های خورشیدی تأمین شود همچنین دستگاه‌های نظارتی استان باید عملکرد دستگاه‌های استانی در ارتباط با کمبود انرژی در محلات و دلیجان را بررسی کنند.

وی با اشاره به حضور اتباع خارجی در دلیجان اظهار کرد: در خصوص حضور اتباع در شهرهای محلات و دلیجان در کمیسیون مربوطه و نشست‌های خصوصی با رئیس جمهور مباحثی مطرح شد و در سطح کلان نیز به آن توجه می‌شود اما فضا نیز باید به درستی مدیریت شود که یک وظیفه همگانی برای مسئولین است.

جلالی افزود: دستگاه‌های حاکمیتی باید به وظایف خود در این موضوع درست عمل کنند چرا که شمار اتباع خارجی در دلیجان نباید به این میزان بوده و باید از ورود اتباع غیرمجاز جلوگیری شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به شاخص‌های ملی در دستگاه‌های اداری، ادامه داد: در بودجه‌ریزی شهرستان به دلیل عملکرد نادرست در سال‌های گذشته، سهم شهرستان دلیجان و محلات از شاخص‌های ملی خالی است و حضور اتباع نیز در هیچ‌یک از شاخص‌های ملی برای دلیجان از جمله سوخت، آرد، درمان، تعلیم و تربیت و بهداشت نیز لحاظ نشده است.

جلالی افزود: مدیران دستگاه‌های اداری باید وقت خود را صرف خدمت به مردم و فراهم‌آوردن رضایت آنان کرده و درگیر اقداماتی مانند پیام‌های تبریک و تسلیت و شخصیت‌سازی‌های کاذب نشوند.

مسئولان شهرستان دلیجان گاهی در حد اختیارات خود مسئولیت پذیر نیستند

وی تصریح کرد: در برخی موارد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حد اختیارات خود، مسئولیت‌پذیر نیستند و پاسخ‌های مثبت یا منفی خود را شفاف برای مردم بیان نمی‌کنند یا مردم را بین دستگاه‌ها یا افراد مختلف سرگردان می‌کنند، باید در جهت خدمتگزاری به مردم گام برداریم و رفتار اداری را در ساختار دستگاه‌های خود نهادینه کنیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با وضعیت بوستان پانزده خرداد کم‌کاری‌هایی به نظر می‌رسد و بهتر می‌شد این موضوع را مدیریت کرد تا آسیبی به بوستان به عنوان یک سرمایه ملی وارد نشود و انتظار است دستگاه‌های مرتبط همکاری کنند تا مشکلات اداری بوستان سریع‌تر مرتفع شود.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی منطقه آذرآباد و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه، گفت: دستگاه‌ها وظایف خود در ارتباط با این منطقه سریع‌تر انجام دهند و چنانچه بیش از ۳۰۰۰ ظرفیت مسکن موجود در این منطقه در نظر گرفته شود، مقابله خوبی با سوداگران زمین و مسکن خواهد شد.

جلالی اظهار کرد: امید است با پیگیری‌های صورت گرفته طرح‌های نهضت ملی مسکن در نقاطی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شود تا کارگاه‌های آنها فعال‌تر شده و انگیزه مردم برای تأمین آورده بیشتر شود چنانچه مسکن ملی رونق گرفته و اراضی آذرآباد تعیین تکلیف شود، شرایط مسکن بهبود می‌یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ