القسام:کرانه باختری باتلاق جدید اشغالگران صهیونیست خواهد بود

اقتصاد ایران: گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت ۵ رزمنده خود در طولکرم در کرانه باختری را تسلیت گفت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای شهادت 5 رزمنده خود در طولکرم در کرانه باختری را تسلیت گفت.

گردان‌های القسام در این بیانیه آورده است که در نهایت افتخار، بزرگی و ایمان به پیروزی نزدیک از طرف خداوند، شهادت رزمندگان قسامی به نام‌های جبریل غسان جبریل، قسامی مهند کمال قرعاوی، عدنان ایسر جابر، محمد علیان و محمد الشیخ یوسف از اردوگاه نور شمس را به ملت فلسطین و تمامی امت اسلامی و عربی تبریک و تسلیت می‌گوید.

القسام اظهار داشت که ادعاهای دشمن در مورد نزدیک بودن آغاز عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری، باتلاق جدیدی خواهد بود که نظامیان شکست خورده رژیم صهیونیستی در همه جبهه‌های نبرد در آن غرق خواهند شد.

گردان‌های عزالدین القسام افزود که مقاومت در کرانه باختری به تلاش برای تحقق تمامی اهداف خود و وارد کردن ضربات سخت به دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد.

در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم و حمله شهرک نشینان صهیونیست به بیت لحم واقع در کرانه باختری 6 فلسطینی به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم اسرائیل پنج تن از این جوانان را که از نیروهای مبارز علیه اشغالگران بودند، در یک خانه‌ای هدف قرار دادند که همگی در این حمله به شهادت رسیدند. بنا به ادعای صهیونیست‌ها سه تن از این پنج شهید عضو گردان‌های القسام بود که در جریان تبادل اسرا بین حماس و رژیم اسرائیل در طول جنگ غزه، آزاد شده بودند که صهیونیست‌ها در یورش بامدادی آن‌ها را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ