لزوم بهره گیری از منابع برق تجدیدپذیر در دستگاه‌های اجرایی دلیجان

اقتصاد ایران: دلیجان- مدیر شبکه توزیع برق دلیجان گفت: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید تامین بخشی از مصرف برق خود را از طریق انرژی خورشیدی با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد صفری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان با اشاره به کاهش شدید تولید نیروگاه‌های برقابی و فرسوده بودن برخی نیروگاه‌ها، اظهار کرد: اگرچه تابستان رو به پایان است اما چالش‌های آن همچنان تداوم دارد و در این راستا باید الگوی ۳۰۰ کیلووات مصرف تعیین شده در منطقه رعایت شود.

وی با بیان اینکه نیاز کشور به تولید برق مانع از اورهال نیروگاه‌ها شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه احداث سریع نیروگاه و افزودن به میزان تولید در کوتاه مدت امکانپذیر نیست از این رو کنترل مصرف یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صنعت برق است و باید برای مدیریت مصرف برنامه‌ریزی کرد.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دلیجان با تاکید بر لزوم رعایت الگوی مصرف افزود: به منظور مصرف درست، همه باید به قانون پایبند بوده و تلاش کرد منابع ملی درست مصرف شود که در این خصوص دستگاه‌های اداری باید به ساعات کاری و رعایت قانون پایبند باشند.

صفری با تاکید بر لزوم استفاده از منابع تجدیدپذیر، تصریح کرد: مصارف باید به گونه‌ای مدیریت شود که بتوان برق مورد نیاز صنایع را تأمین کرد تا حرکت چرخ صنعت متوقف نشده و معیشت کارگران با مشکل مواجه نشود.

وی با تاکید بر تأمین مولد در دستگاه‌های دولتی گفت: دستگاه‌های اداری تأمین بخشی از مصرف برق خود از طریق انرژی خورشیدی را با جدیت دنبال کنند و نظارت بر مصرف انرژی در ادارات هوشمند شده و توسعه این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ