آمادگی تاکتیکی، جسمانی و روانی در دستور کار تیم ملی فوتسال

اقتصاد ایران: تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی تمرینات خود را برای جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان برگزار می کند که آمادگی تاکتیکی، جسمانی و روانی به طور همزمان در دستور کار وحید شمسایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان آماده می‌کند قرار است در روزهای نهم و یازدهم شهریور در دو دیدار تدارکاتی در قزاقستان به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور برود.

وحید شمسایی که هدایت تیم ملی را برعهده دارد تمرینات ویژه و فشرده ای را برای شاگردانش در نظر گرفته است که این تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

هرچند تیم ملی نتوانست بازی‌های تدارکاتی زیادی برای جام جهانی داشته باشد اما برگزاری مسابقات لیگ برتر به مدت ۶ هفته و تمرینات فشرده در اردوی آماده سازی تیم ملی موجب شد بخشی از این خلل جبران شود.

وحید شمسایی که امروز سه شنبه لیست ۱۴ نفره خود را برای جام جهانی اعلام کرده است فردا چهارشنبه تهران را به مقصد شهر آستانه قزاقستان ترک می‌کنند.

اما نکته قابل توجه و قابل تحسین این است که کادر فنی تیم ملی در این تمرینات فقط به مسائل مربوط به آمادگی تکنیکی و تاکتیکی نپرداخته است و همزمان با این تمرینات، جلسات ویژه مشاوره نیز به طور اختصاصی برای هر بازیکن برگزار می‌شود تا این بازیکنان در جام جهانی به لحاظ روانی هم به سطح مطلوب برسند.

علاوه بر این، دیدار بازیکنان تیم ملی با خانواده‌هایشان از دیگر تدابیری است که برای افزایش روحیه بازیکنان در نظر گرفته شده است.

لیست ۱۴ نفره تیم ملی برای سفر به قزاقستان به شرح زیر است:

باقر محمدی، سعید مؤمنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی.

جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان از ۲۴ شهریور با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در گروه F با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ