۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری تالش اختصاص‌ می‌یابد

اقتصاد ایران: تالش- نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش اختصاص‌ می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اسلامدوست ظهر سه شنبه در جریان افتتاح سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش اظهار کرد: لابه‌لای طرح‌های عمرانی سخت و سفت، افتتاح طرحی این چنین برای پرورش فکر و اندیشه آینده‌سازان ایران اسلامی سبب خوشحالی است.

اسلام‌دوست با مهم ارزیابی کردن توجه همزمان به پرورش فکر و جسم کودکان و نوجوان تاکید کرد و افزود: معتقدیم توسعه فضاهای فرهنگی، زمینه‌های مناسب را جهت گرایش فرزندان به فرهنگ و هنر و بسترهای لازم را برای رشد و تعالی جسم و روح آنان فراهم می‌کند.

وی در خصوص منابع تخصیص یافته برای راه‌اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای تجهیز کانون تالش اختصاص خواهد یافت.

«ایرج مؤذن» فرماندار شهرستان تالش نیز ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: مسؤولان طی ۳۶۴ روز سال در قالب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تلاش می‌کنند تا طی یک روز با اطلاعات و دست آورده‌ای کافی، به تشریح این حرکت‌ها بپردازند.

وی ادامه داد: شهدای دولت نیز میزها و نیمکت‌هایی که کودکان و نوجوانان امروز مورد استفاده قرار می‌دهند را تجربه کرده‌اند و خوشحالیم که شما آینده‌سازان هم در این راه قدم گذاشته و نظام اسلامی را پویا و زنده نگه خواهید داشت.

مؤذن از حمایت مسؤولان و اختصاص منابع مالی مناسب طی سال جاری برای افزایش امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش خبر داد و گفت: شکوفایی کانون، مایه خوشحالی مردمان تالش است و تلاش‌می‌کنیم در حد توان برای بالندگی فرزندانمان گام برداریم.

گفتنی‌است، شهرستان تالش در غرب گیلان و در ۱۰۵ کیلومتری شهر رشت، مرکز این استان قرار دارد و از نظر جمعیت، دومین شهرستان این استان شمالی پس از رشت محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ