کشف ۱۰۵ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از یک صد هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی گهکم شهرستان حاجی آباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت مقابله با قاچاق سوخت حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی طی دو عملیات به سه دستگاه کامیون تریلی و وانت نیسان مظنون شده و خودروها را با اقدامات فنی و تخصصی متوقف و در بازرسی از خودروهای توقیفی جمعاً ۴۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید جغازردی شهرستان میناب نیز طی عملیاتی دیگر حین کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس به میناب دو دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنها ۶۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته مجموعاً ۱۰۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۵ دستگاه خودرو حامل سوخت توقیف شدند، ارزش مالی سوخت‌های کشف شده را ۴۴ میلیارد ریال عنوان نموده و اظهار داشت: در این رابطه ۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از عموم مردم استان خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و غیره در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ