افتتاح ۶۶ طرح عمران روستایی در خدابنده

اقتصاد ایران: زنجان-فرماندار خدابنده از افتتاح ۶۶ طرح عمران روستایی و پروژه‌های راهسازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد تاراسی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در شهرستان خدابنده اظهار کرد: امروز به طور همزمان ۶۶ طرح عمران روستایی بخش مرکزی خدابنده با مجموع اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی جدول گذاری معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۱۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال را از جمله این طرح‌های عمرانی برشمرد و گفت: آسفالت‌ریزی معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۳۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال انجام شده است.

فرماندار خدابنده عنوان کرد: طرح زیرسازی و رگلاژ معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۱۲۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه راهسازی و ارتقای مسیر «روستای آبی سفلی - اینچه - نوبهار» به طول پنج کیلومتر و عرض ۹ متر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی تکمیل شد، تصریح کرد: پیگیری‌ها برای اجرای باقی مسیر نیز ادامه دارد.

تاراسی از احداث هفت فقره زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال در سطح شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: دیوار ساحلی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: آسفالت‌ریزی معابر روستاهای بخش مرکزی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متراژ ۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر طرح‌های عمران روستایی است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ