سالن سینمای کانون تالش به‌ بهره‌ برداری رسید

اقتصاد ایران: تالش- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش افتتاح و به‌ بهره‌ برداری‌ رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستان به بهره برداری رسید.

تلاش کانونی‌ها معطوف نشاط بخشی به کودکان است

«سید جلیل میر عظیمی» مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های مسؤولان دوره‌های مختلف، به‌تشریح روند آماده سازی سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش پرداخت و اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و با اختصاص بودجه حدود به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

میرعظیمی با بیان اینکه این طرح با مساحت ۲۵۰ متر مربع، ۱۱۴ صندلی و امکانات مناسب دیداری و شنیداری، بستری برای برگزاری ویژه برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استانی و شهرستانی به شمار می‌رود، افزود: مناسب سازی این فضای فرهنگی برای افراد با نیازهای ویژه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی آئین بهره‌برداری از این طرح عمرانی را لحظه‌ای شادی آفرین برای کانونی‌ها و زمینه‌ساز کاشت غنچه‌های لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان دانست و گفت: تمام تلاش دست اندرکاران کانون پرورش فکری معطوف به نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

وی اضافه‌کرد: راه‌اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش بستری برای تبدیل این کانون به قطب فرهنگی‌هنری است و به یقین، تلاش تمامی دست‌اندرکاران گشایش این سالن در ذهن و خاطره همگان، به ویژه آینده‌داران ایران اسلامی به‌یادگار خواهد ماند.

سالن سینمای کانون تالش به‌ بهره‌ برداری رسید

طرح‌های فرهنگی لازمه انسان‌سازی و آینده‌سازی

«حجت الاسلام مجتبی نورزاد» امام جمعه شهرستان تالش هم در این آئین با ابراز خرسندی از گشایش سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهارکرد: این طرح در میان طرح‌های دیگر می‌درخشد.

حجّت‌الاسلام نورزاد در ادامه، به تبیین دلایل این درخشش پرداخت و گفت: طرح‌های فرهنگی نقش به‌سزایی در انسان‌سازی و آینده‌سازی دارند و بچه‌های امروز با بهره‌گیری از این فرصت‌ها، در فردای ایران اسلامی مسؤولیت پذیرفته و تأثیر می‌گذارند.

وی اضافه‌کرد: جانشین‌پروری، فارغ از عنوان‌های زودگذر، موجب زمینه‌ساز تغییرهای مثبت است و طرح‌های این‌چنینی، موجبات افزایش اعتبار شهرستان را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام نورزاد با سرمایه‌گذاری خواندن هزینه‌های فرهنگی تصریح کرد: لازم‌است در این حوزه با تلاش مضاعف و اختصاص منابع مالی مناسب، برای انجام کارهای بزرگ زیربنایی تلاش‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ