صدرالحسینی: حزب الله موازنه قدرت را تغییر داد

اقتصاد ایران: کارشناس تحولات غرب آسیا معتقد است حزب الله با عملیاتی که علیه پایگاه‌های نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی انجام داد، موازنه قدرت را تغییر داد و نبرد را وارد مرحله جدیدی کرد که سرنوشت آن را مقاومت تعیین می‌کند.

- اخبار بین الملل -

«سید رضا صدرالحسینی » در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با عملیات موشکی و پهپادی حزب الله لبنان علیه پایگاه‌ها و مراکز نظامی امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: در اولین مرحله از پاسخ حزب‌الله لبنان به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور «شهید  فؤاد شکر»  عملیات دقیق و بسیار ارزشمند "اربعین" از سوی حزب‌الله صورت گرفت و مقاومت لبنان با احتساب همه معادلات سیاسی و اطلاعاتی، به شکل شگفت‌انگیزی مرکز 8200 موساد را که محل طراحی اکثر توطئه‌های صهیونیستی علیه مقاومت بود در قلب فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

وی افزود: نکته مهم این بود که نوع موشک‌های حزب‌الله برای کشتن انسان‌ها و تخریب شدید نبود، بلکه برای انتقال این پیام راهبردی بود که شما در اشراف اطلاعاتی کامل مقاومت قرار دارید و اگر قرار باشد معادلات قدرت در منطقه توسط عملیات نظامی رژیم‌ صهیونیستی عوض شود ما دست برتر را خواهیم داشت.

این کارشناس تحولات غرب آسیا تصریح کرد: اکنون که حزب‌الله با انجام عملیات موفقیت آمیز "اربعین"، اصلی‌ترین مرکز صهیونیست‌ها را هدف قرار داده، احساس می‌کنند خواست اصلی‌شان، در واقع مجازات رژیم صهیونیستی و انتقام از این رژیم در برابر شهادت « شهید فواد شکر» انجام شد، البته مجازات اسرائیل یک خواست عمومی در سطح جهان است و اخیرا ملاحظه کردیم که دادستان دیوان کیفری بین‌المللی، بار دیگر از قضات این دیوان خواست حکم بازداشت فوری « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی  را صادر کنند.

وی با بیان اینکه حزب‌الله در حال حاضر علاوه بر نخبگان جهانی از حمایت قضایی بین‌المللی برخوردار است ، اظهار داشت:  اگر چه جنایتکاری همچون نتانیاهو در کنگره آمریکا با تشویق نمایندگان و سناتورها روبه‌رو می‌شود اما در سوی مقابل، جبهه مقاومت از حمایت جبهه وسیع مردمی و رسانه‌ای در سطح جهان برخوردار بوده و این شرایط بسیار مناسبی است که زمینه را برای ادامه عملیات دیگر جریان‌های مقاومتی فراهم می‌کند.

وی در پاسخ به این سئوال « با توجه به اینکه عملیات اخیر حزب الله علیه مراکز نظامی امنیتی رژیم صهیوینستی بی سابقه بود آیا جنگ وارد مرحله جدیدی شده‌ است؟ » گفت: آنچه  از اطلاعات و سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیداست، در صورت عدم رسیدن به نقاط مشخص توسط حزب الله، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت و این نمایانگر اشراف اطلاعاتی حزب الله به مراکز امنیتی، سیاسی، صنایع نظامی، اقتصادی و دیگر مراکز با اهمیت رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان تصریح کرد: حزب‌الله با انجام این عملیات، موازنه قدرت را تغییر داد و نبرد را وارد مرحله جدیدی کرد که مقاومت سرنوشت آن را تعیین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ