اعتصاب خدمه شرکت زیرمجموعه لوفت هانزا در آلمان

اقتصاد ایران: اعتصاب اعضای اتحادیه خدمه پرواز و خلبانان شرکت هواپیمایی دیسکاور که از شرکت‌های زیر مجموعه لوفت هانزای آلمان به حساب می‌آید از صبح امروز آغاز شده و منجر به اختلال و لغو برخی پروازها شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس شاو"، اتحادیه ها در آلمان خواستار اعتصاب در خطوط هوایی دیسکاور، شرکت تابعه لوفت هانزا تا روز جمعه شده‌اند.

به این ترتیب اعضای اتحادیه خدمه پرواز UFO و اتحادیه خلبانان Vereinigung Cockpit (VC) صبح امروز در شرکت هواپیمایی دیسکاور شرکت تابعه لوفت هانزا اعتصاب کردند. این خبر را یک سخنگوی UFO تایید کرد. اولین پروازی که تحت تاثیر این اعتصاب قرار گرفت، هواپیمایی به مقصد جزیره یونانی کورفو بود که قرار بود ساعت 4:50 صبح از فرودگاه فرانکفورت پرواز کند که در سایه این اعتصاب ها این پرواز لغو شد.

اتحادیه ها از خدمه این شرکت هواپیمایی خواسته‌اند تا اعتصاب چهار روزه ای را که تا روز جمعه ادامه دارد، انجام دهند. همه خروجی ها از آلمان تحت تأثیر این شرایط قرار می گیرند. این بدان معناست که مسافران با تاخیر و لغو پرواز مواجه خواهند شد که هنوز نمی توان میزان این تاخیرها را پیش بینی کرد.

شرکت دیسکاور ایرلاینز اعلام کرد که در تلاش است تا حد امکان تأثیر این اعتصاب ها بر مسافران را کاهش دهد و تا حد امکان پروازهای بیشتری را ارائه دهد. این شرکت هواپیمایی تابعه لوفت هانزا اعلام کرد که مسافران باید به طور منظم وضعیت پرواز خود را بررسی کنند و اطلاعات تماس را در رزرو خود ارائه دهند. حدود 270 پرواز این شرکت در مسیرهای کوتاه، متوسط ​​و طولانی از فرانکفورت و مونیخ در طول دوره چهار روزه اعتصاب برنامه ریزی شده است.

این شرکت رقمی برای لغو مورد انتظار پروازها در سایه این اعتصاب ها ارائه نکرده است. اتحادیه UFO انتظار دارد که لوفت هانزا با توزیع مجدد پروازها به سایر شرکت های این گروه، اثرات اعتصاب را کاهش دهد.

شرکت هواپیمایی تعطیلات دیسکاور ایرلاینز که در سال 2021 تأسیس شد، دارای 27 هواپیما است که با آنها به مقاصد تعطیلات و توریستی در اروپا و خارج از کشور پرواز می کند. حدود 1900 نفر در این شرکت هواپیمایی کار می کنند.

دلیل این اعتصاب مناقشات این شرکت هواپیمایی با اتحادیه وردی است که اولین قراردادهای جمعی را برای خلبانان و مهمانداران هواپیما در این شرکت هواپیمایی جوان منعقد کرده است. علاوه بر افزایش منظم دستمزد برای هر دو گروه حرفه ای بین 16 تا 38 درصد تا پایان سال 2027، قرارداد وردی شامل مقرراتی برای کمک هزینه و ساعات کار، برنامه های بازنشستگی شرکت یا کمک در صورت از دست دادن مجوز پرواز است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ