تلاش وزیر جدید برای لغو تأثیر قطعی معدل در کنکور

اقتصاد ایران: وزیر جدید آموزش و پرورش در حال رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی و تلاش برای تغییراتی در مصوبه کنکوری و تغییر تأثیر قطعی معدل به تأثیر مثبت است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی رمضانی؛ مدیرکل اسبق پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) در پستی از احتمال تغییراتی در مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

او نوشت: «دانش آموزان عزیز و خانواده‌ها بزرگوار، جناب آقای ‎علیرضا کاظمی از زمان حضور در وزارت ‎آموزش پرورش در بحث ‎لغو قطعی تأثیر معدل با ‎شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال مذاکره است.

ان‌شالله خبرهای خوبی می‌شنویم.»

نتیجه کنکور , دانش‌آموزان , علیرضا کاظمی ,

طبق بررسی‌های خبرنگار تسنیم، رایزنی‌های وزیر جدید آموزش و پرورش با شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر مصوبه کنکوری و تأثیر سهم قطعی به سهم مثبت در حال انجام است.

ساماندهی امتحانات نهایی در دوره متوسطه دوم، یکی از مواردی بود که کاظمی در برنامه ارائه شده خود به مجلس به آن اشاره کرده بود.

کاظمی در برنامه پیشنهادی خود در بخش اقدامات فوری برای آموزش و پرورش متذکر شده بود: ساماندهی امتحانات نهایی و سوابق تحصیلی دوره دوم متوسطه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش برای رضایت‌مندی خانواده‌ها و دانش‌آموزان مدنظر است.

برگزاری امتحانات نهایی در دوره متوسطه دوم که با مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال اجراست، اعتراضات بسیاری را از سوی دانش‌آموزان به همراه داشت و اتفاقات امسال در برگزاری امتحانات نهایی همچون مشکلات پیش آمده در توزیع کارت امتحانات نهایی، دشواری سؤالات برخی دروس و تأخیر در اعلام نتایج استرس بسیاری را به دانش‌آموزان تحمیل کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ