قتل پیرزن همسایه با ۳۵ ضربه چاقو در تهران

اقتصاد ایران: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک زن جوان، همسایه پیر خود را به خاطر سرقت طلاهایش، با ۳۵ ضربه چاقو در خیابان نبرد به قتل رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه بود که صدای جیغ چند زن، در خیابان نبرد شنیده شد و پس از دقایقی، مرگ مشکوک یک زن میانسال به پلیس گزارش داده شد.

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات در این دراین‌باره را آغاز کرده و تیم بررسی صحنه جرم نیز وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من هنگام ورود به خانه این زن، با جسد زنی ۶۷ ساله مواجه شدند که با ۳۵ ضربه چاقو کشته شده بود و طلاهایی که بر دست و گردنش بود نیز به سرقت رفته بود.

گودرزی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، در کمد خانه این زن، مقداری پول نقد و طلای بیشتری نیز وجود داشت که به سرقت نرفته بود بنابراین این مسئله باعث شک بیشتر مأموران پلیس شد.

وی با اشاره به اظهارات یکی از همسایگان افزود: همکاران من با فردی که با پلیس تماس گرفته بود صحبت کردند و او درباره این زن گفت که همسایه‌ای بسیار مهربان بوده اما به تنهایی زندگی می‌کرده است. ساعتی پیش دختر این خانم با من تماس گرفت و گفت که مادرش جواب تلفن نمی‌دهد به همین دلیل من رفتم تا وضعیتش را بررسی کنم که دیدم در نیمه باز است و این زن غرق در خون به زمین افتاده است. برای همین ترسیدم، جیغ کشیدم و با پلیس تماس گرفتم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: همکاران من پس از دریافت اظهارات این همسایه، به بررسی اثرانگشت در خانه این زن و دوربین‌های مداربسته پرداختند. در همین بررسی‌ها مشخص شد همسایه طبقه دوم این ساختمان، دختری به نام ساناز است که با برادر و مادر خود زندگی می‌کند. این دختر در همان زمان وقوع قتل، رفت و آمدهای مشکوکی به ساختمان داشته و در گفتگو با پلیس اظهارات ضد و نقیضی داشته است.

گودرزی گفت: در بررسی‌های بیشتر فیلم‌های دوربین مداربسته مشخص شد این زن جوان همراه با کیسه کوچک به سر کوچه رفته و آن کیسه را در سطل آشغال خیابان اصلی انداخته و سریعاً بازگشته است.

وی افزود: کارآگاهان جنایی خیلی زود این مادر و دختر جوان را به‌عنوان تنها مظنون‌های پرونده دستگیر کردند. متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف نکردند اما پس از مواجهه با مدارک موجود، دختر جوان به قتل پیرزن تنها با انگیزه سرقت طلا اعتراف کرد و متهمان برای ادامه روند قضائی، تحویل دادسرا شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ