معترضان ضد نتانیاهو خیابان اصلی تل‌آویو را مسدود کردند

اقتصاد ایران: تظاهرات کنندگان ضد نتانیاهو با تجمع در خیابان ایالون، این خیابان را که مرکز اصلی تردد در قلب تل‌آویو است، مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المیادین، صهیونیستها امروز نیز با برپایی تظاهرات در تل آویو خواستار انجام تبادل اسرا و آزادی اسرای صهیونیستی در غزه شدند. آنها خیابان ایالون محور اصلی تردد در مرکز تل آویو را مسدود کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پلاکاردهایی نتانیاهو را مسئول تعطیل شدن انجام تبادل اسرا معرفی و تاکید کردند که نخست وزیر این رژیم به جای بازگرداندن اسرای اسرائیلی به منازلشان، تنها برای باقی ماندن خود در حاکمیت، همه را به سمت جنگ منطقه‌ای سوق می دهد.

حاضران در این تظاهرات که شعار «۳۲۶ روز سهل انگاری» را برای خود انتخاب کرده بودند، تاکید داشتند که تصور نمی‌شد نتانیاهو بعد از ۳۲۶ روز همچنان به اهمال و سستی در حل این مشکل ادامه دهد. آنها تاکید داشتند که «نتانیاهو می خواهد فرزندان آن‌ها را دفن کند»

شنبه گذشته نیز ده‌ها هزار شهرک نشین در شهرهای اصلی سرزمین‌های اشغالی تظاهرات کرده و خواستار انجام تبادل اسرا و برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی شدند. آنها از نتانیاهو خواستند از اصرار بر مطالبات خود در روند مذاکرات از جمله در زمینه بقای حضور نظامی تل‌آویو در مرزهای بین غزه و مصر دست بردارد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات گسترده، مذاکرات کنونی را فرصت نهایی برای آزادی اسرای خود دانسته و اعلام کردند که در صورت شکست این دوره از مذاکرات احتمال گسترش جنگ در منطقه وجود دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ