ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود و در کنار شعارهای لبیک یا حسین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز شنیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط سخت آب و هوایی و گرمای بالای چهل درجه و رطوبت بالای هوا اقشار مختلف مردم حسینی استان بوشهر با حضور در آئین‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین محتوای غنی اسلام ناب را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به میزبانی استان از زائران پنج استان و سه کشور تصریح کرد: با مشارکت ۲۶۲ موکب حال و هوای اربعینی ویژه‌ای در سطح استان حکمفرما شد و در جای جای استان شاهد تشکیل محلات اربعینی بودیم.

وی ادامه داد: به همت جریان‌های مردمی و نهادهای فرهنگی شاهد مشارکت ۴۷ هزار و ۹۷۵ نفر از جمعیت شهری و ۱۴ هزار و ۹۳۵ نفر از جمعیت روستایی استان در ایام اربعین برائتی امسال بودیم.

برپایی آئین‌های پیاده روی در ۵۱ مسیر

حجت‌الاسلام قادری با اشاره به برپایی آئین‌های پیاده روی امسال در ۵۱ مسیر در سطح استان افزود: عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) در مجموع با طی کردن ۱۷۲ کیلومتر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان ارادت ویژه خود را به معرض نمایش گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر حرکت عظیم اربعین حسینی را مانوری به سمت ظهور عنوان کرد و اضافه کرد: در ادامه نهضت اباعبدالله الحسین ویژگی بارز اربعین امسال استکبارستیزی بود و در کنار شعارهای لبیک یا حسین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز شنیده شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ