این محصولات به احتمال زیاد در رویداد ۱۹ شهریور اپل رونمایی نمی‌شوند

اقتصاد ایران: رویداد ویژه‌ی اپل در ۱۹ شهریور با تمرکز بر سری آیفون ۱۶ برگزار خواهد شد؛ اما انتظار نمی‌رود برخی محصولات ازجمله مک‌های M4 در این مراسم معرفی شوند.

اپل رویداد ویژه‌ای را در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برگزار خواهد کرد و این خبر امروز به‌طور رسمی تأیید شد. طبق شایعات در مراسم پیش رو شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی آیفون و ساعت هوشمند اپل خواهیم بود، اما محصولات دیگری نیز وجود دارند که احتمالاً در رویداد مورد بحث معرفی نخواهند شد.

مک‌های جدید با تراشه‌ی M4

مارک گرمن از بلومبرگ می‌گوید اپل توسعه‌ی اولین مک‌های مجهز به تراشه‌ی M4 را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند؛ تراشه‌ای که اوایل سال جاری با آیپد پرو ۲۰۲۴ معرفی شد. انتظار می‌رود این شرکت نسخه‌های جدیدی از مک‌بوک پرو، مک مینی و آی‌مک را با سیستم-روی-چیپ M4 معرفی کند.

باز کردن در مک‌بوک پرو M2

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، اگرچه آی‌مک و مک‌بوک پرو M4 احتمالاً با طراحی مشابه نسل کنونی خود عرضه خواهند شد، شایعات نشان می‌دهند که مک‌مینی M4 از طراحی کاملاً جدید و جمع‌و‌جورتر بهره خواهد برد که بیشتر شبیه Apple TV خواهد بود. کسانی که منتظر مک‌های جدید هستند احتمالاً باید کمی بیشتر صبر کنند.

اپل معمولاً در ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) رویدادهای ویژه‌ای را برای مک برگزار می‌کند، بنابراین جای تعجب ندارد که این شرکت امسال نیز همین کار را انجام دهد.

ایرپاد پرو ۳

ایرپاد پرو ۲ داخل کیس شارژ
زومیت

طبق شایعات، اپل در حال کار روی نسل سوم ایرپاد پرو است. گفته می‌شود این مدل از هدفون اپل از طراحی و تراشه‌ی جدید بهره می‌برد و امکانات مرتبط با سلامتی ازجمله ابزار تست شنوایی را ارائه می‌دهد. به‌هرحال طبق برخی گزارش‌های اخیر، ایرپاد پرو ۳ اواخر سال آینده معرفی خواهد شد.

هوم‌پاد‌های جدید

هوم پاد اپل با صفحه نمایش شبیه به آیپد - HomePod iPad-Like Display

اپل توسعه‌ی چندین مدل هوم‌پاد را آغاز کرده که بخشی از ویژگی‌های یکی از این محصولات، شباهت زیادی به هوم‌پاد ۲ دارد. البته هوم‌پاد جدید از صفحه‌نمایش لمسی LCD بهره می‌برد. اپل همچنین در حال بررسی دستگاه بلندپروازانه‌تری با نمایشگر حدود ۸ اینچی و سیستم‌عامل tvOS است.

در هر صورت، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اپل قصد داشته باشد هوم‌پاد‌های جدیدش را در رویداد ماه سپتامبر معرفی کند.

ویژن پرو ارزان‌تر

اپل ویژن پرو روی صورت مرد جوان درحال بازی با دسته
زومیت

ویژن پرو اوایل سال جاری روانه‌ی بازار شد، اما طبق شایعات اپل می‌خواهد مدل ارزان‌تری بسازد تا مشتریان بیشتری جذب کند. به‌هرحال، این مدل در بهترین حالت، اواخر سال ۲۰۲۵ از راه خواهد رسید.

مقالات مرتبط:
  • تاریخ رونمایی آیفون ۱۶ رسما اعلام شد؛ رویدادی ویژه برای «درخشش» اپل
  • رویداد معرفی آیفون ۱۶ شاید با شعاری دوربین‌محور، بیستم شهریور برگزار شود [به‌روزرسانی: پوستر جعلی بود]

تنها چیزی که امکان دارد اپل در رویداد سپتامبر اعلام کند، عرضه‌ی ویژن پرو در تعداد بیشتری از کشورهای جهان است.

آیا در رویداد سپتامبر اپل شاهد آیپد مینی جدید خواهیم بود؟

آیپد مینی ۶

به‌نظر می‌رسد که فروشگاه‌های اپل در سرتاسر جهان با کمبود موجودی آیپد مینی ۶ مواجه هستند که می‌تواند نشانه‌ای از عرضه‌ی نسل جدید این تبلت در آینده‌ی نزدیک باشد. اگرچه اپل در گذشته نیز در همین رویداد همزمان با آیفون‌های جدید، از آیپد‌های جدید رونمایی کرده است، اما در اکثر مواقع برای معرفی مدل‌های به‌روزشده‌ی آیپد تا ماه اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) صبر می‌کند. به‌بیان دیگر شاید احتمال معرفی آیپد مینی ۷ در رویداد ۱۹ شهریور حدود ۵۰ درصد باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ