خشونت و آشوب در جشنواره خیابانی لندن

اقتصاد ایران: پلیس انگلیس از چاقوکشی و جنایات و خشونت‌های متعدد در جریان برگزاری جشنواره خیابانی ناتیگ هیل لندن خبر داد که در نتیجه تعداد زیادی مجروح و صدها نفر دستگیر شدند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برخی اقدامات خشونت آمیز و دستگیری در حاشیه یک جشن بزرگ کارناوال در منطقه ناتینگ هیل لندن، پایتخت انگلیس رخ داد. پلیس این جشنواره خیابانی را با هزاران نیروی امنیتی خود زیر نظر داشت، اما نتوانست از چاقوکشی و جنایات متعدد دیگر جلوگیری کند.

پلیس این کلانشهر انگلیس شب گذشته اعلام کرد ظرف دو روز، 35 افسر مجروح شده و 230 نفر به دلیل جرایم مختلف دستگیر شدند. دو قربانی خشونت پس از حمله با چاقو هم در این جشنواره در معرض خطر مرگ قرار گرفتند، از جمله یک مادر 32 ساله که با کودک خردسال خود در این جشنواره حضور داشت.

کارناوال ناتینگ هیل که توسط مهاجرانی از کارائیب راه اندازی بیش از 50 سال است که جشن گرفته می شود و یکی از بزرگترین جشنواره های خیابانی در اروپا به حساب می آید. به گفته رسانه های بریتانیایی، این جشنواره در آخر هفته حدود یک میلیون بازدیدکننده داشته است. خبرگزاری PA گزارش داد که در میان این بازدید کنندگان یک جنایتکار تحت تعقیب برای اقدام به قتل بود که در میان جمعیت مشاهده شد و دستگیر شد.

پلیس با توجه به اعمال خشونت آمیز متعدد، تجاوزات جنسی و جرایم مواد مخدر از طرف گروه های افراطی در طول این جشن ها وحشت زده شد. آد آدلکان از مقامات پلیس متروپولیتن درباره ین شرایط گفت ما از گفتن یک چیز هر سال خسته شده ایم. خسته شده ایم از اینکه به خانواده ها بگوییم عزیزانشان به شدت آسیب دیده اند یا حالشان بدتر شده است. ما از دیدن اعمال جنایتکارانه در این کارناوال خسته شده‌ایم. وی افزود: کارناوال یک جشنواره اجتماعی است و بیشتر مردم برای جشن گرفتن، رقصیدن، لذت بردن از موسیقی و شرکت در یک تجربه فوق العاده به اینجا می آیند."

پلیس لندن اعلام کرد که هشت نفر در روز یکشنبه و دوشنبه در کارناوال ناتینگ هیل، بزرگترین جشنواره خیابانی اروپا، از جمله یک زن 32 ساله که جراحات مرگباری را متحمل شد، مورد ضربات چاقو قرار گرفته‌اند.

ین کارناوال که روز دوشنبه فعالیت‌های خود را به پایان رساند، با حضور بیش از یک میلیون نفر برگزار شد و جشنی از فرهنگ آفریقایی-کارائیب است که هر ساله در خیابان‌های محله ناتینگ هیل در غرب لندن برگزار می‌شود و حدود 7 هزار افسر پلیس برای نظارت بر آن حضور داشتند.

پلیس اعلام کرد از آغاز جشنواره صدها نفر را دستگیر کرده است، از جمله افرادی به اتهام تعرض به کارکنان امنیتی ، به اتهام داشتن سلاح‌های تهاجمی، و به اتهام ارتکاب جرایم جنسی و سایر تخلفات بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ