۱۱ پروژه حوزه بهداشت و درمان در تنکابن افتتاح شد

اقتصاد ایران: تنکابن- همزمان با هفته دولت، مرکز جامع سلامت زنده یاد حاج سیف الله نقی پور و ۱۱ پروژه حوزه بهداشت و درمان استان مازندران با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در تنکابن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته دولت، مرکز جامع سلامت زنده یاد حاج سیف الله نقی پور و ۱۱ پروژه حوزه بهداشت و درمان استان مازندران با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان با حضور استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در روستای امامزاده قاسم دوهزار تنکابن به بهره برداری رسید.

یوسف نوری استاندار مازندران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دولت با گلایه از زیرساخت‌های ضعیف مازندران در تمامی بخش‌ها بویژه بخش بهداشت و درمان اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها، مازندران مانند استانی دیده شد که گویی هیچ گردشگری به این استان نمی‌آید.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد درمانی مازندران تکمیل نیست، تصریح کرد: مازندران دست کم باید در سه نقطه شهرک سلامت داشته تا بتواند به جمعیت پرشمار گردشگران جوابگو باشد.

ضعیف و فرسودن بودن زیرساخت‌ها

وی همچنین از ضعیف و فرسوده بودن زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی و مکان‌های اقامتی نیز سخن گفت و افزود: مازندرانی در کنار دماوند زندگی می‌کنند و باید به مانند ان بلند فکر می‌کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار امیدواری کرد تا ساخت مراکز جامع سلامت از جمله مرکز جامع سلامت زنده یاد سیف الله نقی پور مایه‌ای شود تا پروژه‌های بزرگ‌تری با مشارکت خیرین در بخش درمان در این استان ساخته شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور اضافه کرد: فکر راهبردی، نقشه راهبردی و اجرای راهبردی راهی برای برون رفت از بیشتر بن بست هاست.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در این مراسم گفت: ارائه خدمات دقیق و درست و اجرای عدالت در خدمات سلامت و استفاده از بضاعت و توانمندی مردم از جمله موضوعات مهمی است که در توسعه درمان منطقه تأثیر گذار بوده و نمونه مشارکت مردم را در ساخت این مرکز می‌بینیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه‌ی خیرین نیک اندیش مازندران خاطر نشان کرد: این مرکز به عنوان نماد پروژه‌های درمانی مازندران در منطقه دوهزار تنکابن افتتاح می‌شود.

غلامی اضافه کرد: بیشتر این پروژه‌ها در مناطق روستایی ساخته شده و افتتاح خوابگاه متأهلین هم در جهت جوانی جمعیت به بهره برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یاد آور شد که نگاهمان به موضوع بهداشت و درمان غرب مازندران ویژه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ