۳۰ پروژه اشتغالزایی مددجویی در مازندران افتتاح می شود

اقتصاد ایران: سوادکوه - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: ۳۰ طرح اشتغالزایی با بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اصغر رضایی تالشی، در حاشیه افتتاح طرح اشتغالزایی در شهرستان سوادکوه از ایجاد بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در طی سال گذشته در استان مازندران توسط اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد و از جمله حوزه‌های این طرح‌های اشتغال‌زا به حوزه کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، قالیبافی، حمل‌ونقل، آرایشگری و.. اشاره کرد.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران رقم تسهیلات ارائه شده برای این میزان فرصت شغلی را بالغ بر یک هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان در سرفصل‌های جز چهار و سه تبصره ۱۸ برشمرد و افزود: برای امسال نیز یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جز دو و سه قانون بودجه کشور به ما داده شد که تاکنون بانک‌ها ۸۰ درصد این اعتبارات را تخصیص دادند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در سنوات گذشته همراهی خوبی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امسال اما با توجه به منابع و شرایط موجود امیدواریم بانک‌ها در بحث ضمانت‌ها آسان‌گیری بیشتری داشته باشند و در بحث پرداخت‌ها نیز راحت‌تر کارها را انجام دهند.

این مسئول میزان اعتبار دیده شده برای ایجاد فرصت شغلی در شهرستان سوادکوه در سال جاری را ۲۵ میلیارد تومان عنوان و ابراز امیدواری کرد تا با اضافه شدن دیگر منابع همچون بند الف، امداد ولایت و مشاغل خانگی به این رقم حدود ۵ میلیارد تومان اضافه شود.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره‌کل کمیته امداد استان مازندران به افتتاح ۳۰ طرح اشتغالزایی در استان مازندران در ایام هفته دولت اشاره کرد و میزان اعتبار آن را بیش از ۵ میلیارد تومان برشمرد و افزود: امروز نیز دو طرح اشتغالزایی در شهرستان سوادکوه افتتاح شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ