ساخت بیمارستان دوم دامغان /تامین زمین انجام شد

اقتصاد ایران: دامغان- استاندار سمنان از ساخت بیمارستان دوم در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: زمین مورد نیاز این طرح تامین شده و به زودی ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت دامغان در فرمانداری ضمن بیان اینکه جلسات متعددی درباره بیمارستان دوم دامغان برگزار شده است، تاکید کرد: این طرح به واسطه پیگیری و مطالبات مردم و مسئولان دامغان، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی درباره این بیمارستان حتی در وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: بحث ما در بیمارستان دوم دامغان تنها جمعیت ساکن در شهرستان نیست بلکه تعداد زیاد زائران رضوی و مسافران عبوری از استان سمنان ضرورت ایجاد بیمارستان دوم در دامغان را مورد تاکید قرار می‌دهد.

استاندار سمنان با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات خوبی برای این بیمارستان صورت گرفته است، تاکید کرد: زمین مورد نیاز بیمارستان تأمین و به زودی شاهد ساخت بیمارستان خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه مشاور طرح بیمارستان دوم دامغان نیز حتی مشخص شده است، ابراز کرد: در بحث بودجه نیز ۷۳ میلیارد تومان برای بیمارستان دوم دامغان پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی همچنین درباره طرح‌های هفته دولت نیز بیان کرد: ۱۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان امروز در شهرستان دامغان به بهره برداری می‌رسد که امیدواریم مایه خیر و برکات خوبی در این شهرستان باشد.

به گزارش مهر، ساخت بیمارستان دوم سال‌ها است که در زمره مطالبات مردم شهرستان دامغان محسوب می‌شود. مردم از کیفیت ارائه خدمات درمانی در این شهرستان ناراضی هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ