پزشکیان: باور داریم که می‌توانیم مشکل مملکت را حل کنیم

اقتصاد ایران: رییس جمهور گفت: باور داریم که می‌توانیم مشکل مملکت را حل کنیم، اگر اراده کنیم می‌توانیم از بحران خارج شویم و راه آن‌را پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان در آئین تکریم و معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز سه شنبه برگزار شد، با بیان اینکه کشور را قرار نیست کارخانه‌ها درست کنند، تصریح کرد: این آدم‌ها هستند که کشور را درست می‌کنند این آدم‌ها هستند که کارخانه‌ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می‌کنند.

پزشکیان ادامه داد: اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد. کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او شود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می‌کند نه اینکه آنها را فراری بدهیم و به آنها امر و نهی بکنیم

وی افزود: از همه مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب‌های علمی و با شاخص‌هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: باور داریم که می‌توانیم مشکل این مملکت را حل کنیم، اگر اراده کنیم می‌توانیم از بحران خارج شویم و راه آن‌را پیدا خواهیم کرد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه ما با نخبگانی سر و کار داریم که نشدن برای آنان معنا ندارد، افزود: امیدوارم که با کمک شما و حضور بزرگان و پشتیبانی که وجود دارد و با چهارچوب قانونی که تلاش می‌کنیم در ارتباط با منابع شکل بگیرد و امیدواریم وزارت بهداشت آن‌را اجرا کند.

وی گفت: حرف درست را یک بار باید زد، قرار نیست دائم راه عوض شود و مسیرهایی را دنبال کنیم که غلط است.

رئیس جمهور ادامه داد: در گذشته اینگونه بود که مدیر را اخراج می‌کردند و شاگرد وی را جایگزین می‌کردند. اما آیا این امکان وجود دارد از فردی که خودم او را آموزش دادم تبعیت کنم. حتی اگر آن شاگرد خواست ریاست کند باید با احترام و قدردانی از آن استاد این کار انجام شود. چرا که ایام و روزگار به نحوی است که امروز من در این جایگاهم و فردا فرد دیگری در آن رتبه قرار دارد.

پزشکیان تصریح کرد: بودن ما برای پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آنان است و امیدواریم خداوند کمک کند تا شرمنده مردم نشویم و امیدی که در مردم ایجاد شده به ناامیدی تبدیل نشود.

وی اظهار داشت: باید احترام پیشکسوتان را نگهداریم، من رئیس جمهور شده‌ام اما فکر نمی‌کنم کسی شده‌ام و احترام همه را نگه می‌دارم مدیران حق ندارند به پیشکسوتان بی احترامی کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت خدمت به مردم گفت: باید همه ما مدیران و مسئولان دست به دست هم دهیم و به مردم خدمت کنیم. باید دست به دست هم دهیم و ایرانی که لایق و شایسته مردم است را بسازیم. قطعاً با وحدت می‌توانیم موفق شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ