«دستیار هوش مصنوعی» همراه زائران حسینی (ع) در سفر اربعین شد

اقتصاد ایران: سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: دستیار هوش مصنوعی اربعین که با حمایت مرکز ملی فضای مجازی راه اندازی شد، در ایام اربعین بر روی سکوهای داخلی به زائران حسینی (ع) ارائه خدمت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، حسین دلیریان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی و ارائه خدمات به زائران گفت: دستیار هوش مصنوعی اربعین که بر روی پیام رسان داخلی بله در دسترس عموم قرار گرفت با حمایت مرکز ملی فضای مجازی ویژه زائران حسینی (ع) طراحی شده و در ایام اربعین حسینی (ع) خدمات محتوایی و اطلاعاتی مورد نیاز را به زائران حسینی ارائه کرد.

وی افزود: این چت بات برای پاسخ به نیازهای زائران حسینی (ع) در ایام اربعین و ارتقای کیفیت و ایمنی سفر آنها، طراحی و برای خدمت رسانی به مردم به صورت رایگان و عمومی در دسترس زائران قرار گرفته بود.

سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد: این دستیار هوش مصنوعی، راهنمای زائران برای دسترسی به مسیرها و موکب ها، مدیریت اطلاعات آنها برای زمانبندی مراسم ها و رویدادها، ارائه دهنده محتوای مذهبی همچون مداحی ها و زیارت نامه ها و مترجم همراه شان با امکان تعامل با مردم محلی بود.

دلیریان ادامه داد: همچنین پاسخگویی به سوالاتی همچون مسیرهای صحیح و امن، مکان موکب ها، وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی، شرایط آب و هوایی و حتی راهنمایی های فرهنگی و زبانی با سرعت پردازش بالا و برخط از دیگر مزایای این دستیار بود تا علاوه بر تامین نیازهای اطلاعاتی زائران عزیز، از انتشار اخبار خلاف واقع و جعلی جلوگیری کرده و مردم بتوانند با رجوع به آن از محتوا و اطلاعات صحیح و دقیق موضوعات مرتبط با اربعین حسینی (ع) مطلع شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دستیار هوش مصنوعی اربعین به منابع اطلاعاتی گسترده و به روز دسترسی داشته و به تمامی سوالات زائران پاسخ داده و آنها را به عنوان یک دستیار هوشمند در طول سفر همراهی کرد و مردم در هر زمان و مکانی به آن رجوع کرده و از نحوه برگزاری مراسم ها، معانی و مفاهیم دعاها، ارائه توصیه های دینی در کنار راهنمایی مسیر و اخبار اربعین بهره مند شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ