شرکت های غزال‌ دانش‌بنیان به چین می‌روند

اقتصاد ایران: با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین، شهریورماه امسال میزبان شرکت‌های غزال دانش‌بنیان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،  نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS ۲۰۲۴) که تمام شاخه‌های اصلی خدمات و صنایع خدماتی از جمله خدمات و فناوری‌های دانش‌بنیان و خلاق را در برمی‌گیرد با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی فرصتی مغتنم برای غزال‌های دانش‌بنیان در جهت توسعه بازار بین‌المللی است.

این نمایشگاه بین‌المللی با حضور ده‌ها کشور از جمله ایران، توسط رئیس جمهور چین افتتاح می‌شود و در دو بخش تجاری و پاویون‌های ملی در شهر پکن برگزار خواهد شد.

شرکت‌های حاضر در بخش ملی این رویداد باید از سوی دولت متقاضی معرفی و تأیید شوند، همچنین توان اجرای پروژه‌های بزرگ و تعاملات B۲G/G۲G داشته باشند. با همکاری سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی و سازمان توسعه تجارت که متولی اجرای پاویون ملی جمهوری اسلامی ایران در این رویداد است، بخشی از این پاویون برای غزال دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه با موضوع تجارت خدمات و صنایع خدماتی بستری مناسب برای شرکت‌های بزرگی است که ظرفیت اجرای پروژه های B۲B/B۲G در قالب فروش محصولات و اجرای پروژه های خدماتی دارند که از طریق همکاری با فعالان بازار چین سهمی در واردات این کشور ایفا نمایند.

از حوزه های برگزاری این رویداد می توان به خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی و گردشگری، خدمات درمانی، زنجیره تأمین و خدمات تجاری، مشاوره مهندسی و خدمات ساختمانی و خدمات زیست محیطی اشاره کرد.

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین المللی از مجموع هزینه‌های برگزاری تا سقف ۷۰ درصد پرداخت خواهد شد. محدودیتی از جهت میزان فروش سالانه برای حضور شرکت های بزرگ در این رویداد وجود ندارد.

شرکت های بزرگ دانش بنیان برای حضور در این رویداد از طریق لینک https://tesc.ir/service/۸/۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. علاقمندان تا ششم شهریورماه امسال فرصت دارند تا درخواست خود برای حضور در این نمایشگاه را ثبت کنند.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی تجارت خدمات چین (CIFTIS ۲۰۲۴)، از بزرگترین رویدادهای تجارت خدمات و صنایع خدماتی جهان از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ شهریورماه امسال در پکن برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ