درخواست رئیس‌جمهور از همه مسئولان برای تامین سلامت مردم

اقتصاد ایران: رئیس‌جمهور گفت: از همه مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی و با شاخص‌هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان صبح سه شنبه ششم شهریور 1403 در آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که « باید چهارچوب را طوری طراحی کنید که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد» افزود: امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارایه خدمات طوری باشد که دست به دست هم دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی تاکید کرد: موظفیم کسانی را ببینیم که در این جامعه دیده نمی‌شوند، باید به فکر کسانی باشیم که علمش را ندارند و وقتی گرفتار می‌شوند نمی‌دانند کجا باید بروند.

وی گفت: باید صدای بی صدایان باشیم و چشم کسانی باشیم که چشمی آنان را نمی‌بیند.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: کشور را قرار نیست کارخانه ها درست کنند آدم‌ها درست می‌کنند این آدم‌ها هستند که کارخانه ها، صنعت و امنیت و همه چیز را درست می‌کنند. اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد مملکت را به جایی برسانیم که باید برسد.

وی گفت: کسی که در این مملکت نخبه و عالم است، باید درد مردم درد او بشود ولی باید ما هم بدانیم که این آدم دارد برای این مملکت و این مردم کار می‌کند نه اینکه آن‌ها را فراری بدهیم و به آن‌ها امر و نهی بکنیم.

وی اظهار کرد: از همه مسئولان درخواست می کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی و با شاخص هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

پزشکیان با بیان این‌که «من رییس جمهور شدم و خیال نمی‌کنم کسی شدم هنوز هم احترام اساتید را حفظ می کنم و تصور نمی کنم عددی شدم که برای کسی قیافه بگیرم» افزود: همچنان به بزرگان احترام می‌گذارم و قدر آن‌ها را خواهم دانست و اگر این عزیزان به ما کمک کنند می توانیم کاری انجام دهیم. هر مدیری سر کار آمد نباید تصور کند که کسی شده است. ما وظیفه داریم که احترام اساتید و بزرگان را تا آخر حفظ کنیم و به پیشکسوتان و بزرگان بی‌احترامی نکنیم.

وی تاکید کرد: باور داریم که می‌توانیم مشکل این مملکت را حل کنیم، اگر اراده کنیم می‌توانیم از بحران خارج شویم و راه آنرا پیدا خواهیم کرد. ما با نخبگانی سر و کار داریم که نشدن برای آنان معنا ندارد. امیدوارم که با کمک شما و حضور بزرگان و پشتیبانی که وجود دارد، چهارچوب قانونی در ارتباط با منابع شکل بگیرد و امیدواریم وزارت بهداشت آنرا اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: حرف درست را یکبار باید زد، قرار نیست دائم راه عوض شود و مسیرهایی را دنبال کنیم که غلط است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ