هوای نیمه غربی کشور گرم‌تر می‌شود

اقتصاد ایران: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۶ شهریور) در غالب مناطق جوی پایدار حاکم است و به‌تدریج از ساعات بعد از ظهر با گذر موج تراز میانی از شمال شرق کشور، در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: فردا (۷ شهریور) در مازندران، غرب گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در زنجان، قزوین، تهران و غرب سمنان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات شرقی زاگرس واقع در همدان ، مرکزی و قم افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد دور از انتظار نیست.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۸ و ۹ شهریور) تنها در ارتفاعات مازندران و تهران ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. شنبه (۱۰ شهریور) در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در نیمه غربی کشور پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی و مرکز کشور تداوم خواهد داشت. طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد در نوار شرقی و مرکز کشور افزایش می‌یابد و در منطقه زابل خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد. در این مدت در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و شرق دریای خزر مواج می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و باد، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۸ شهریور) صاف تا قسمتی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و باد، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۲ و ۱۳ درجه خنک‌ ترین و اهواز طی فردا و پس فردا با بیشینه ۴۹ و ۴۶ درجه گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ