آب به لانه مورچگان/ رژیم جعلی برای نابودی عجله دارد

اقتصاد ایران: ساری- سخنان سیدحسن نصرالله پس از عملیات اربعین آب به لانه مورچگان ریخت و بلای جان خانه سست تر از عنکبوت صهیونیست ها شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - هادی ابراهیمی: سخنان سیدحسن نصرالله پس از عملیات اربعین آب به لانه مورچگان ریخت و بلای جان خانه سست‌تر از عنکبوت صهیونیست‌ها شد و جامعه صهیونیستی را علیه رژیم صهیونیستی شوراند آنها می‌دانند کابوس بزرگ‌تری برایشان در راه است.

صهیونیست‌ها سی و سه سال پیش، با ترور شهید سیدعباس موسوی هرگز فکر نمی‌کردند که رهبری حزب الله به دستان پرتوان و اندیشه‌های بزرگ کسی سپرده می‌شود که به عنوان یکی از بازوهای ولی امر مسلمین جهان، با تعیین استراتژی‌های جدید، تحولات شگرفی را در خط مقدم مبارزه با اشغالگران قدس شریف رقم خواهد زد، تحولاتی که ارزیابی آن فراتر از گزارش‌های میدانی و امنیتی، در روایت‌های تاریخی سال‌ها بعد باید انجام پذیرد تا موجب افزایش هوشیاری دشمن نگردد.

ظرفیت‌های شخصیتی، معرفتی، خلاقیتی، اخلاقی، عاطفی، مدیریتی و حتی فرماندهی بیشماری که در هر برهه از تقابل جبهه مقاومت با متجاوزین صهیونیست، بروز می‌کند، حُسن حضورِ سید حسن نصرالله در قلب مقاومت و قوت قلب رزمندگانی است که در سخت‌ترین شرایط، مبارزه‌ای را تجربه می‌کنند که در آن سوی جبهه کفر، همه ابرقدرت‌ها با همه توان‌ها به میدان آمده تا بتوانند ناجی اسرائیلی باشند که روزی و روزگاری قرار بود، جاده صاف کن کشورهای استکباری در چپاول منابع کشورهای منطقه و حافظ منافع آنها باشد.

عجله رژیم جعلی برای نابود شدن

حزب الله با انگشت تدبیر سیدحسن نصرالله، در عملیات انتقامی اربعین، ماشه‌ای را کشید که ماحصل آن، توسعه باور نابودشوندگی رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل در بازه زمانی همین سال‌ها و بسیار کمتر از مهلت ۲۵ ساله‌ای است که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند، زیرا به تعبیر رهبری، خودشان برای نابودشدن خودشان عجله دارند.

پیداکردن راه‌های دور زدن گنبد آهنین که قبلاً در عملیات طوفان الاقصی و بهتر از آن در عملیات وعده صادق تجربه شده و امروز مثل بازبچه ای در دست رزمندگان مقاومت دست به دست می‌شود، افتضاح روانی و حیثیتی رژیم غاصب صهیونیستی بود، افتضاحی که به تجلی در آمد و به ضایع شدن صهیونیست‌ها منجر شده آنگونه که یکی از مقامات شأن به وضوح اعتراف کرده که امروز اسرائیل به بچه کودک خوار منطقه تبدیل شده است.

حزب الله هم تجلی قدرت نوظهور جبهه مقاومت اسلامی و هم تسلی باطن تشکل‌های هم پیمان خویش در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها است و همه این مواهب الهی، متأثر از نقش آفرینی‌های تأثیرگذار شخصیت بی بدیل سیدحسن نصرالله است که در رأس قله رهبری حزب الله، هم اختلافات داخلی و تحمیلی در لبنان را سامان داده و هم نماد وحدت شیعه و سنی شده است، بزرگمردی که مقام معظم رهبری نیز بر ناشناخته بودن ایشان و تشکیلات حزب الله تأکید دارد و وی را نعمت و برکت الهی قلمداد می‌کند.

تجربه تلخ ضعف عزت نفس در رهبران سازش کار فلسطین که به دولت خودگردان و به رسمیت شناختن ننگین رژیم اسرائیل منجر شده بود، موجب پدیداری پدیده‌های تحول خواهی مثل سیدعباس موسوی، سیدحسن نصرالله، عماد مغنیه، فؤاد شکر و دیگر بزرگان در حزب الله لبنان و شخصیت‌های مبارز فلسطینی مثل شیخ احمد یاسین، اسماعیل هنیه و یحیی سنوار شده که حقیقتاً شکل و مسیر و ماهیت مقاومت را متحول کرده است.

کابوس صهیونیست‌ها تکمیل شد

از جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ تا عملیات اخیر که ۳۴۰ موشک کاتیوشا و صدها پهپاد انتحاری همزمان به یازده پایگاه حساس رژیم صهیونیستی شلیک شد، کابوس صهیونیست‌ها را تکمیل کرد و علاوه بر تعطیلی فرودگاه‌ها، بنادر، کارخانه‌ها و بهم ریختگی روانی ساکنان فلسطین اشغالی، شاهد پدیده پناهگاه خوابی مقامات این رژیم هستیم تا ثبات جعلی گذشته برای همیشه به فراموشی سپرده شود.

عملیات اربعین که در اصل یکی از آموزه‌های زیارت و پیاده روی عظیم اربعین در عتبات عالیات است، ظرفیت‌های جدیدی را در جبهه مقاومت رونمایی کرده که هم احتمال استمرار عملیات اربعین حزب الله کاملاً متصور است و هم نوبت گیری انصارالله یمن و کتائب و حشدالشعبی عراق و اوج‌گیری دوباره عملیات‌های پرتابی حماس و گردان‌های القسام را در دستور کار قرار خواهد داد.

نکته جالب توجه اینجاست که اسرائیلی و تقریباً تمامی جبهه استکبار جهانی که در حال القای خوش خیالی‌های کاذب از طریق ابررسانه ها و پادوهای مجازی و قلم به دست های خودفروخته و اجاره‌ای بودند، شوک سنگینی را با عملیات اربعین تجربه کردند و سخنرانی هوشمندانه سیدحسن نصرالله گلوله خلاص به مغز خوش باوران و ساده لوحانی بود که پس از جوسازی‌های رسانه‌ای، گمان می‌کردند که مقاومت، شرایط انتقام را ندارد و راهی جز کنارآمدن با صهیونیست‌ها و رفتن به راهی که سران خائن عرب رفتند، ندارد و نکته جالب‌تر هم خبر سیدحسن نصرالله مبنی بر ادامه عملیات اربعین توسط ایران و یمن در ایام پیش رو بود.

توصیه اینجانب به مخاطبان، بازخوانی سخنرانی روانشناسانه سیدحسن نصرالله است که چگونه مافیای رسانه‌ای و پروپاگاندای غربی‌ها و عبری‌ها را با خاک یکسان کرد و نشان داد که چگونه می‌توان، حتی به عنوان یک فرد، رسانه بود و در برابر رسانه‌های عنود، پرچم مقاومت را اینگونه بالا برد.

سخنان سیدحسن نصرالله آب به لانه مورچگان ریخت و بلای جان خانه عنکبوتی صهیونیست‌ها شد و علاوه بر اوج‌گیری دوباره اختلافات در سطوح بالای سیاسی اسرائیل، جامعه صهیونیستی را علیه رژیم صهیونیستی شوراند، چرا که حتی ساکنان فلسطین اشغالی نیز به صداقت رهبر حزب الله ایمان داشته و می‌دانند که باید منتظر چه بلای عظیمی باشند، آنها می‌دانند که کابوس بزرگ در راه است و سیدحسن نصرالله با عملیات اربعین حزب الله، آژیر این خطر را به صدا در آورد.

در فراز پایانی بجاست که تفسیر اجتهادی مقام معظم رهبری را از فراز مشهور زیارت عاشورا یعنی لمن حرب حاربکم مورد اشاره قرار دهم که فرمود مبارزه حسینی‌ها با یزیدی‌ها پایان ناپذیر است، اگر چه شکل حَرب می‌تواند متفاوت باشد.

در پایان توصیه می‌شود که تمام اخبار جبهه مقاومت اسلامی را با جزئیات آن پیوسته رصد کرده و خودتان را در متن قرار دهید تا دست اندرکاران امر، مصمم‌تر از همشه، بر اساس مصالح کشور، راهکارهای بازدارندگی قوی دشمنان را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

لطفاً الگوهای بزرگی مثل سردار دل‌ها، حاج قاسم عزیز، اسماعیل هنیه و مشخصاً سیدحسن نصرالله را به نسل‌های نو معرفی کنیم تا آینده به دستان کسانی سپرده شود که تنور جبهه مقاومت از گرمای نگاهشان پر حرارت بماند.

عضو هیأت علمی دانشگاه

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ