پاسخگویی به تهدیدات نوظهور، پیچیده از اولویت های ما خواهد بود

اقتصاد ایران: امیرسرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:با حرکت بر لبه فناوری و با تکیه بر الگوهای نوین همکاری و فرصت های کمتر استفاده شده، فناوری ها و تجهیزات پیشرفته، بومی و

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرسرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آئین تکریم و معارفه وزیر دفاع که صبح امروز برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین و درود به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدا گفت: از لطف و محبت فرمانده معظم کل قوا، اعتماد ریاست جمهوری اسلامی ایران، حمایت سرلشکر باقری ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بالاترین رأی اعتماد را به سربازان ملت در نیروهای مسلح دادند قدرشناسی می‌کنم.

امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های مجدانه امیر سرتیپ آشتیانی گفت: متعهد می‌شوم از تمام ظرفیت‌ها و ریل گذاری‌های ارزشمند این برادر عزیز برای توسعه فناورانه وزارت دفاع به عنوان میراثی ماندگار بهره برداری شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه هژمونی دشمن در برابر فرهنگ مقاومت زانو زده و فروپاشیده است، افزود: در راستای رویکرد اصلاحی نظام بین الملل و چند جانبه گرایی باید مؤلفه‌های قدرت و اصل «قوی» شدن را تقویت کنیم.

امیر سرتیپ دکتر نصیرزاده با بیان اینکه ایجاد قابلیت برای پاسخگویی به تهدیدات نوظهور، پیچیده و مبتنی بر فناوری‌های جدید از اولویت‌های وزارت دفاع خواهد بود، اظهار کرد: با حرکت بر لبه فناوری و با تکیه بر الگوهای نوین همکاری و فرصت‌های کمتر استفاده شده، فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته، بومی و هوشمند مورد نیاز نیروهای مسلح تأمین خواهد شد.

وزیر دفاع حداکثرسازی تولید قدرت در دو رکن سخت و هوشمند را مهم‌ترین وظیفه وزارت دفاع برشمرد و ادامه داد: با به کارگیری هدفمند مؤلفه‌های سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری، بازدارندگی فعال را برای دفع هر نوع تهدیدی توسعه خواهیم داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه کلیه فعالیت‌های وزارت دفاع با بهره گیری از متخصصانِ متعهد جوان، مؤمن و با انگیزه انجام می‌شود، ادامه داد: به صورت مکمل و با به کارگیری دیپلماسی دفاعی فعال تحت سیاستگذاری ستاد کل نیروهای مسلح در سطح کشورهای منطقه و جهان با حفظ اقتدار و عزت ملی از فرصت‌های موجود خارجی نیز جهت ارتقا سطح فناوری دفاعی استفاده می‌شود.

وزیر دفاع در ادامه پایش مستمر تحولات فناورانه دفاعی در جهان، ارتقا قابلیت‌های پشتیبانی از نیروهای عملیاتی از طریق هوشمند سازی و عمق بخشی به هوش مصنوعی، ارتقا بهره وری در سازمان‌های صنعتی و خدماتی وزارت دفاع را از برنامه‌های خود در این وزارت خانه برشمرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ