۵۲۰ واحد مقاوم‌سازی شده روستایی در خوی به بهره‌برداری رسید

اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۲۰ واحد مسکونی نوسازی و مقاوم سازی شده در روستاهای شهرستان خوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مقدم روز دوشنبه در آئین بهره‌برداری واحدهای مقاوم سازی شده روستایی در شهرستان خوبی اظهار کرد: ۹۲۰ میلیارد ریال برای ۵۲۰ واحد مقاوم سازی روستایی در این شهرستان اعتبار تعریف شده بود که امروز همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این آئین که در روستای عذاب شهرستان خوی به صورت متمرکز برگزار شد و در آن ۵۲۰ واحد مسکونی روستایی به بهره‌برداری رسید.

مقدم افزود: در این روستا نیز مساکن مقاوم سازی شده ۴۱۹ واحد روستایی است که ۸۷ مورد آن مربوط به مقاوم سازی ردیف زلزله بود و مابقی با اعتبار طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی است.

وی با اشاره به سرانه مقاوم سازی گفت: سرانه مقاوم سازی مساکن روستایی در آذربایجان‌غربی به ۳۶ درصد رسیده که این شاخص در شهرستان خوی ۶۰ درصد است.

وی اضافه کرد: در این روستا نیز ۵۲۰ خانوار وجود دارد ۹۰ درصد مساکن آن بهسازی شده و ۵۲۰ واحد در سطح این روستا نیز با همکاری مردم و بانک‌های مقاوم سازی می‌شود.

مقدم بیان کرد: در شهرستان خوی ۲۷ هزار و ۹۹۱ واحد روستایی وحود دارد که ۱۶ هزار و ۷۴۰ واحد آن مقاوم سازی شده و ۱۱ هزار و ۲۵۰ واحد نیز باقی مانده است.

مقاوم سازی ۵۲۰ روستایی در شهرستان خوی که با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید تنها بخشی از ۶۰ درصد مقاوم سازی این شهرستان است که شاید صرفاً چند دهم درصد میزان شاخص این شهرستان محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ