شهیدان رجایی و باهنر الگوی ایثار بودند

اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: شهیدان رجایی و باهنر نماد ایثار و خدمت صادقانه به مردم و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه هفته دولت نماد همدلی و وحدت میان مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: هفته دولت یادآور خاطره بزرگ‌مردانی است که سیره و منش خدمتگزاری بی‌ادعا را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به شخصیت‌های والای شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار نمادی از روحیه خدمت به مردم و تجلی راستینی از ایثار و از خودگذشتگی برای انقلاب اسلامی و کشور است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر با ایستادگی و پایمردی خود، پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشته نگه داشتند و الگوی بی‌بدیل خدمتگزاری صادقانه به مردم شدند.

رجبی همچنین تاکید کرد: هفته دولت فرصتی است برای تفکر، اندیشه و حرکت به سوی دلدادگی، مردم‌داری، خلوص، همدلی و همزبانی است.

وی تصریح کرد: این هفته نمادی از وحدت و همدلی مردم و دولت است که به‌عنوان یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی و مردم‌سالاری دینی به شمار می‌آید و ایفای مسئولیت و انجام وظیفه در فضایی از همدلی، صداقت، روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی، شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی است.

رجبی در ادامه بیان کرد: هفته دولت به‌نوعی تجدید خاطره‌ها و پیمان‌هاست و هدف آن نکوداشت اخلاص، خدمت و خدا محوری و پاسداشت ارزش‌های الهی و آرمان‌های شهیدان و امام شهیدان است.

وی با تاکید بر اهمیت تاسی از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر، افزود: همه ما باید این بزرگ‌مردان را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز، تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و تحقق اهداف دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهیم.

رجبی خاطرنشان کرد: ما باید با توجه به ماموریت‌هایمان و الگوی چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور، گام‌های مؤثری در زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور، به‌ویژه در حوزه علم و دانش برداریم و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ