آخرین وضعیت طرح های جهاد آبرسانی روستایی آذربایجان شرقی

اقتصاد ایران: تبریز-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی از عملکرد مطلوب طرح های جهاد آبرسانی استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی، کم آبی و رشد جمعیت در روستاها، مجتمع‌های آبرسانی راه حلی مناسب برای تأمین آب پایدار هستند و این شرکت پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارد که تاکنون پیشرفت قابل توجهی در این زمینه حاصل شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها تأثیر قابل توجهی در بهبود کیفیت و دسترسی به آب شرب ایفا خواهند کرد و این اقدامات نه تنها بهبود عملکرد شبکه و کاهش هدررفت آب را به همراه داشته، بلکه زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های نگهداری در آینده خواهد بود.

خانی در خصوص اجرای طرح‌های آبرسانی در سال ۱۴۰۳ گفت: امسال نیز طرح‌های جهاد آبرسانی برای چهار مجتمع آبرسانی آلمالوی هشترود، ستارخان ورزقان، یخفروزان اهر و قشلاقات کلیبر-خداآفرین به مرحله اجرا رسیده‌اند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۵ ایستگاه مجهز پمپاژ با دبی ۱۱۷ لیتر بر ثانیه، احداث ۲۳ کیلومتر خط انتقال و ۲ کیلومتر شبکه بوده که با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استانداردهای جهانی طراحی و اجرا شده است و توانسته‌اند ظرفیت انتقال آب استان را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

خانی تاکید کرد: در راستای تأمین نیازهای ذخیره‌سازی و مدیریت منابع آبی، با احداث ۱۱ مخزن، میزان ۵۸۵ متر مکعب به حجم مخازن آب استان افزوده شده است که می‌توانند پایداری شبکه آبرسانی را تضمین کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: که با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش‌های مداوم، شرکت درصدد است تا با افزایش توانمندی‌های شبکه‌های آبرسانی، نیازهای رو به رشد استان را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

خانی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولان استان و همکاری‌های مردم، ابراز امیدواری کرد که با تداوم این همکاری‌ها و تلاش‌های مستمر، بتوانند به اهداف تعیین‌شده در برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دست یابند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ