ورود نهادهای نظارتی به پرداخت های غیرقانونی/سقف بودجه افزایش یافت

اقتصاد ایران: نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به شواهداتی که در برخی از باشگاه ها رویت شده نهادهای نظارتی به پرداخت های غیرقانونی ورود کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قنبرزاده در خصوص سقف بودجه اظهار داشت: تا این کارگروه نظارت بر قراردادها که این دستور العمل با کلیه باشگاه‌ها و رؤسای هیأت هی فوتبال پس از تأیید در تطبیق مقررات در هیأت رئیسه هم به تصویب رسید و تبدیل به قانون شد و نیاز هم باشد سازمان لیگ به کارگروه اعلام می‌کند و این کارگروه بررسی می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: آخرین اطلاعات که گرفتم در واقع برخی از باشگاه تعدادی بازیکن دارند که در لیست فروش قرار داده اند. یگی از باشگاه‌ها قرارداد چند بازیکن خود را فسخ کرده تا به تواند قراردادهای دیگر نفرات خود را ثبت کند.

او افزود: بازیکن خارجی استقلال قرارداد یک‌ساله داشته و اگر بخواهد تمدید کند باید ۳۰ درصد در رقم قرارداد آن افزایش یابد. که در این مورد هم باید توافق بین بازیکن و باشگاه صورت گیرد.

او ادامه داد: باشگاه‌های حاضر در لیگ نخبگان ۸۰۰ هزار دلار درآمد داشته اند و این مبلغ روی سقف بودجه آنها می‌آید.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: سقف بودجه بر اساس درآمدها تعیین شده است و هر ۴ باشگاه آسیایی ما خودشان به صورت مکتوب نامه دادند که ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش سقف داشته باشیم که این کا را در ابتدای فصل انجام دادیم.

او افزود: یک مورد بازیکنان ۳۰ ساله بود که قراردادشان یکساله نباشد و ما هم مطابق با خواسته‌های باشگاه‌ها این مورد را حذف کردیم و به بازیکنان ۳۵ ساله افزایش دادیم.

او تصریح کرد: در AFC هر فصل به صورت درآمد و هزینه به باشگاه‌ها ورود می‌کنند و اکنون ۷ باشگاه ما مجوز حرفه کسب کرده اند.

او تصریح کرد: هنوز هم باشگاه‌های ما به نوعی از منابع دولتی تغذیه می‌کنند اما غالب آن غیر دولتی است. فدراسیون فوتبال اختیارات مشخصی دارد و نمی‌تواند حساب شخصی یک فرد را کنترل کند.

او افزود: اگر در پشت صحنه مبالغی رد و بدل می‌شود، نهادهای نظارتی باید به آن ورود کنند. اگر هوادار متمولی هم پول می‌دهد باید در اسناد حسابداری باشگاه به ثبت برسد. هر ادعایی باید سند داشته باشد وگرنه نمی‌شود به آن ورود کرد.

ورور نهادهای نظارتی به پرداخت های غیرقانونی/سقف بودجه افزایش یافت

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ